Revne på ryggfinne og hull i sporen

Nå er jeg veldig ukjent med disse sugemallene, eller hva de nå er, overtok et akvarium med disse store beistene oppi, og må innrømme at jeg er imponert og facinert men innser at jeg bør omplassere de hos noen som har bedre plass med tiden.
Men her for noen dager siden oppdaget jeg en flenge tvert gjennom ryggfinnen, på toppen var sporen hullete(på den største).
Tenkte den hadde revet seg opp på noe, men forventet egententlig at d ville lukke seg etter hvert, da jeg vet at de fleste fisker gror seg til etter hvert. Men hvor fort kan d skje da, her er d kun prat om dager og mallen min er helt fin igjen???
Jeg er rett og slett sjokkert hvor fort dette skjedde...
Kan være den har vært litt ivrig med å forsvare maten?

Dersom det bare er en flenge så bør det gro på noen uker.

-Tim
D vet jeg ikke noe om men
d jeg sier er at det grodde styggelig fort, i løpet av et pr dager så mallen helt fin ut igjen. D var nesten som om jeg hadde hatt et synsbedrag, men flengene var store, og d var store hull i sporen...
D jeg ville frem til var at groprosessen må ha skjedd styggelig fort, for d er bare akkurat 14 dager siden jeg satte fisk i dette akvariet, etter en uke oppdaget jeg flengene, og i går var den helt fin igjen.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap