Fisk i bergen

hva er den beste dyrebutiken med akvariefisk/sommerfugl ciklider
IKKJE middtun
Jeg har vært på mange av dyrebutikkene nå rundt om i Bergen.
Men jeg må si at den jeg synes er best er den på Sartor Senter på Sotra, der har de masse fisk og de er veldig service vennlig.

Du har også den på Galleriet, den er ganske stor og fin og har mange forskjellige type fisk der og.

Bystasjonen synes jeg var dårlig, der hadde de rett og slett ikkje peiling.
Men AquaZoo ska vel være bra? jeg har selv ikkje vært der endå, men den ligger vel nær Nesttun.
Mine PERSONLIGE meninger er karakteristikker

Sartor (Troya zoo) Dyr men grei butikk å gå og se i.

Drotningsvik Zoo God Service og gode priser.

Fana Torget (Tor zoo) Gode priser god service

Vestkanten Dyr men grei service

Middtun zoo gidder jeg ikke komentere engang

Bystasjonen (tropehagen zoo) samme som Middtun

Galleriet Fin butik

Oasen og Lagunen (Min bestevenn) Nja ikke jeg ihvertfall

Middtun zoo i Åsane Fin STOR butikk men jeg sier nei

AquaZoo ligger på Nesttun nå. Ved siden av Shell-stasjonen.
hvorfor så negative til midtun zoo?? ( bare nyskjerrig )
Når jeg har vært der har det vært mye Syk og død fisk i karene.
selfølgeli sikkert ikke alltid men det er det inntrykket jeg sitter med
ok. har hatt mangen gode erfaringer derifra, men jeg kan jo ha vert heldig ( har selfølgelig fått litt feilinformasjon til tider, men det har jeg jo fått i de fleste butikker )
ska ikke legge ut for mye men deler absolutt synet til mrj angående nevnte butikk ja.
Åpner snart en dyrebutikk bortover med Baluba i åsane om de skal selge fisk vet jeg ikke men det kan jo sjekkes ut [:
enig i det meste og fikk noen gode tips til nye butikker.
Den på sartor ligger den inne på senteret?
Jeg synes de på Sartor er veldig hyggelige, alle har ikkje like god peiling på fisk, men synes de er veldig service vennlige.

Butikken ligger på sartor senter ja, oppe i 3 etasje ved MEKK.
FishNChips
Åpner snart en dyrebutikk bortover med Baluba i åsane om de skal selge fisk vet jeg ikke men det kan jo sjekkes ut [:


Er middtun zoo som har åpnet norges største zoo det. Er den de skriver om over her. De har to avdelinger nå. En på middtun og en i åsane.
Aquazoo
Helt klart er Aquazoo den beste butikken for fisk i Bergen. Kjempehyggelige karer som stiller opp med råd og veiledning og tar seg tid til å snakke med kundene.
Hadde det ikke vært for de hadde jeg endt opp med fisk som ikke gikk sammen og mest sannsynlig gitt opp ganske fort. Tror det med tiden kommer masse kul fisk og at de kommer til å tjene på sitt gode navn og rykte.

av de jeg har vært på synes jeg den på Galleriet har de flinkeste folkene, men har ikke besøkt alle enda.
Jeg var seinest idag innom Galleriet på Sentrum Zoo og mange av de tingene dem sa stemte ikkje overens med andre ting jeg har lest her inne på AF.

Men nå har jeg nettopp vært på Troya Zoo her på Sartor Senter og jeg er like imponert over de som første gang jeg gikk inn der, synes de er noen veldig kjekke folk og de gir gode råd og har svar på at jeg spør om som stemmer mye med det jeg leser her inne.
Jeg gikk inn igjen idag med en Haimalle etter ett innlegg jeg leste her inne om at de ikkje burde være i akvarier med i store basseng for de kunne bli så store, de tok imot fisken med en gang og jeg fikk faktisk 10 albine maller istede. Trodde jeg bare skulle få igjen 2 som blir samme prisen som for 1 haimalle, pluss jeg fikk med noen snegler som jeg trengte for den fine sanden som er i akvariet.
MR.J
Mine PERSONLIGE meninger er Sartor (Troya zoo) Dyr men grei butikk å gå og se i. Drotningsvik Zoo God Service og gode priser. Fana Torget (Tor zoo) Gode priser god service Vestkanten Dyr men grei service Middtun zoo gidder jeg ikke komentere engang Bystasjonen (tropehagen zoo) samme som Middtun Galleriet Fin butik Oasen og Lagunen (Min bestevenn) Nja ikke jeg ihvertfall Middtun zoo i Åsane Fin STOR butikk men jeg sier nei Jeg er enig med MR.J Har vert innom mangen av di!!
Igjen må jeg si at jeg synes Troyas Zoo på Sartor Senter er utrolig hyggelige, ringte nettopp bort til de nå og spurte om jeg kunne fått byttet mine to gurami fisker til noen andre fisk, og det var absolutt ikkje noe problem, det var bare å komme bort med fiskene så skulle vi ordne det..
Så jeg synes de er utrolig greie og god service.
synst sartor å drotningsvik zoo deler en galant førsteplass.
sartor har utroligt stort utvalg i fisk/utstyr, å ikkje så galen pris. + god service.
menst drotningsvik zoo har knallfine priser, å fiine fisker. hun har også god peiling, + at hun handplukker de meste av sine fisker. (hun har bla kjempefine gyppier) så har hun div fint utstyr til akvariet som du ikkje finner så mangen andre plasser.

så har du den nye dyrebutikken på Laksevåg. den synst eg er fin. god service, billige fisker/utstyr å har litt av kvert.

så har vi 2 butikker på åsane, der finner du litt av kvert, har diverse fisk å god service.
Var innom den på Laksevåg senter, synes den var veldig liten. Men hyggelig betjening, noe jeg ikkje liker når jeg går i dyrebutikker er når de er for innpåslitne. Greit når de spør om du trenger hjelp og sier at det er bare å spør, men når de hele tiden er etter deg å prøver å få deg til å kjøpe det og det og det og det så blir det veldig irriterende. Det gjelder egentlig alle butikker jeg er i, hater det! :P






menst drotningsvik zoo har knallfine priser, å fiine fisker. hun har også god peiling, + at hun handplukker de meste av sine fisker. (hun har bla kjempefine gyppier) så har hun div fint utstyr til akvariet som du ikkje finner så mangen andre plasser.


hmm tviler litt på at de på drotningsvik får håndplukke fiskene sine til butikken sin. da må de reise til impotøren sin vær uke. og det skjer neppe. og var egentlig ikke så imponert over den heller. var liten fiske avdeling sikkert helt grei butikk. var bare så vidt innom en gang.

men må si meg fornøyd med troya ja. masse fisk og en stillig fiske avdeling. hvor det bare er masse kar med fisk i. og ikke slik som tradisjonelt er i fiske butikker. en vegg med små fisk. men her har de masse forkjellige fisker og i alle størrelser. og de har mye utstyr/tilbehør .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap