Guppy døde:(

i går kveld merket jeg at den ene guppy hannen hadde satt seg fast i innsuget av pumpa. det skal jo ikke skje! den var frisk og rask da jeg skjekket for ti minutter siden. og i dag idlig var den ene kuhliiålen min død, og fant en guppy hunn flytende rundt død.

hvet noen hva årsaken er?
Hei.

Det er såvidt meg bekjent få synske personer her på forumet, så litt informasjon om forholdene i karet ditt trenger vi nok for å kunne gi noe annet enn enn vill gjetting.

Av viktig informasjon er: hvor lenge har karet ditt vært i drift? Hvis mer enn to måneder; renser du filteret og i så fall hvordan og hvor ofte? Hvor stort er karet ditt og hvor mange fisk har du i karet? Har du nylig kjøpt inn noen nye fisk? Hvordan gjør du det med bytting av vann?

Det kanskje viktigste spørsmålet vi trenger svar på er om du vet nivået på nitritt i karet ditt? Har du måleutstyr for å teste dette?

Hvis det er mindre enn to måneder siden du startet opp karet ditt; når satt du inn hvor mange av hvilken type fisk?
har vært i drift en stund nå, og forholdne ser helt fiine ut hod de andre fiskene. tror kanskje de nye guramiene mine sin feil
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap