Fotokonkurransen august 2009

Fotokonken er tilbake etter sommerferien. Frist for innsending av bidrag er i dag, lørdag 15. kl. 21.

Det har jeg ventet lenge på. Gleder meg til å se alle de nye bidragene
Da har jeg levert mitt bidrag, men om det kommer med gjenstår jo å se
13 bidrag er kommet inn pr. nå.

Bare 13 det var lite syns jeg....Da er jo alle de garantert å komme med da? For det er jo vanligvis bare 20 som kommer med hvis det er over 20 som sender inn....)
Stemmer det. Kommer det inn 20 eller færre bidrag deltar i utgangspunktet alle såfremt de er iht. reglementet.

18 bidrag kom inn innen fristen. Et av disse var ikke iht. reglementet (innholdsmessig). 17 bilder deltar altså i augustrunden.

80 AF'ere har til nå avgitt stemme i fotokonkurransen....

122 AF'ere har avgitt stemme til nå.

Det er to bilder som skiller seg ut i toppstriden kan det se ut som, uten å røpe for mye

Husk å stemme!

Hvor er det blitt av den oversikten som var der før, den der det stod noe sånt som "Dette er de 6 bildene som kjemper i teten" og "i tilfeldig rekkefølge"..???
den er jo der ennå den mona oO;
Den dukka opp hos meg så snart jeg hadde stemt. Den ligger riktignok ikke på forsiden, jeg må klikke meg inn på fotokonkurransen for å se.







[External Image]
Aha... man ser ikke den boksen med de 6 tet-bildene før man har stemt selv!
Jeg hadde ikke gjort det enda da jeg spurte ovenfor, men nå har jeg, og da ser jeg de 6!
Vi får visst ikke vite hvordan det ligger an før vi har stemt selv. Er vel for at man skal stemme upåvirket, vel?
Riktig det

136 AF'ere har stemt til nå. Husk å stemme!

150 har avgitt stemme til nå i konkurransen.

Husk å stemme!

Litt over ett døgn igjen. 160 AF'ere har stemt til nå.

Husk å stemme!

Husk å stemme!! Konkurransen avgjøres i kveld!

Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap