Auksjoner

Jeg ser at det snart skal være auksjon på den lokale akvarieklubben...

Er det vanligvis lov for ikke-medlemmer å komme innom og se og evt. kjøpe fisk på disse auksjonene, eller er man nødt til å være medlem for å komme inn?

Kunne veldig gjerne tenke meg å ta turen for å se litt hva de har av fisk på auksjonen
Har aldri vært med på sånt før, men har fått med meg at auksjonen er et av årets høydepunkter.
Siljepilje
Jeg ser at det snart skal være auksjon på den lokale akvarieklubben... Er det vanligvis lov for ikke-medlemmer å komme innom og se og evt. kjøpe fisk på disse auksjonene, eller er man nødt til å være medlem for å komme inn? Kunne veldig gjerne tenke meg å ta turen for å se litt hva de har av fisk på auksjonen:) Har aldri vært med på sånt før, men har fått med meg at auksjonen er et av årets høydepunkter.



Slike auksjoner er åpne for alle. Klubbene har som regel auksjoner for medlemmene på sine medlemsmøter. Det har vi i allefall i Drammen AK.

LOFFA
Hmm...ser nå at det ikke er storauksjon, men en auksjon i forbindelse med medlemsmøtet.

http://www.akvarieklubb.org/klubber/jaeren/


Da regner jeg med at det er kun for medlemmer.
Tør liksom ikke komme snikende inn, da jeg ikke kjenner noen *rødme*

Siljepilje
Hmm...ser nå at det ikke er storauksjon, men en auksjon i forbindelse med medlemsmøtet. [URLBLOCK1] Da regner jeg med at det er kun for medlemmer. Tør liksom ikke komme snikende inn, da jeg ikke kjenner noen *rødme*



Hehe, å komme snikende er vel greit vel? I Drammen akvarie klubb snek jeg meg inn 2-3 ganger før jeg meldte meg inn. Er jo greit å se om det er en klubb for deg. Bare møt opp og fortell at du vil kikke på forholdene og kanskje vil melde deg som medlem. Tror helt sikkert at de vil sette pris på besøket ditt ;- =)
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap