Www.webzoo.net (side 2)

Kommer ikke til å bruke én krone på Webzoo. Om det var eneste tilgjengelige webshop, legger jeg heller ned akvariehobbyen.

Nuff said!
Jeg har handlet én gang hos webzoo (men også kun én gang i norske akvariebutikker også, så det er sagt).

Da bestilte jeg en varmekolbe, foliebakgrunn og ganske mye småting, i tillegg til en vinkel til det utvendige filteret som var blitt knekt. Når jeg fikk pakken manglet selvfølgelig vinkelen, som var grunnen til at jeg kjøpte da, og ikke ventet til det var mer jeg trengte som jeg kunne handle i samme slengen.

Sendte mailer og fikk ikke svar. Ringte flere ganger og fikk ikke svar. Ringte til slutt til inkassofirmaet som gav meg et mobilnummer. Ringte til det, og fikk endelig kontakt, mange uker, ubesvarte mailer, og et par regninger senere.

Han fortalte meg at han skulle sende den delen som hadde manglet i sendingen, så skulle jeg betale regningen han skulle sende med vinkelen. Vinkelen kom aldri. Men det gjorde heller ikke regningen.

Forferdelig kundeservice (kan godt være det er skjerpet siden jeg handlet), men ellers veldig greie priser, og nokså rask sending.
AquaLife
Kommer ikke til å bruke én krone på Webzoo. Om det var eneste tilgjengelige webshop, legger jeg heller ned akvariehobbyen. Nuff said!


Noen spessiel grunn?

Mvh: PK
Meget fornøyd.
Må bare henge meg på å si at jeg har bare positiv erfaring med webzoo...
Hadde noe krøll med en bestilling. Tok en telefon å allt var i skjønneste orden etter 30 sekunder Ikke ett vondt ord fra meg om dem i allefall.
har handlet en del utstyr på webzoo og er kjempe fornøyd hadde et problem med en bakgrunn som flasset litt men de sendte meg ny med engang uten noe som helst tull etter dette har det blitt noen bestillinger gitt superbra side!
Bestilte filtermatte og div annet i på morgenen i dag, glemte selvfølgelig å se om det var på lager.
Han ringte da og sa ifra at han satt filtermatta som rest, det andre er alt sendt
under 3 timer etter bestilling
Bare gode opplevelser med Webzoo her
Kommer til og fortsette og handle der
Inaktiv bruker
Jeg handlet arcadia arcpodlamper, ny uknuselig 200w varmekolbe med overopphetninsgvern, filtermateriale, fiskemat, tilsetningsstoffer, og diverse annet på webzoo og er fornøyd med service, pris og rask levering.

De lampene kostet jo omtrent halv pris der i forhold til i vanlige dyrebutikker her i vestfold... . . og varmekolbnen likeså, omtrent halv pris, så selv iberegnet frakten så lønte deg seg virkelig å handle derfra i forhold til å gå i en dyrebutikk her. Jeg kommer til å handle der igjen!
Bestilte diverse ting fra webzoo. Hadde ikke den pumpa som jeg ønsket på lager, men tilbud meg en litt bedre og dyrere pumpe. Noe som var bra

Men var mer uheldig med levering. Pakken kom til posten etter 3 dager, men prisen som var oppgitt var feil. For å skifte pris må det sendes en fax angående pris endring, og dette tar normalt par timer til en dag før lokale posten har fått prisen oppdatert hos seg. Jeg ringte derfor webzoo angående problemet. Han sa at ville fikse det. Jeg ventet og prisen hadde fortsatt ikke endret seg. Så da sendte jeg en ny mail fortalte at det ikke hadde blitt endret. Fikk svar at det skulle fikses, men ingenting skjedde da heller. Andre gangen jeg sendte mail, fortalte jeg at det fortsatt ikke har blitt fikset.... Det tok fort 3 uker før jeg endelig kunne hente pakka. Noe som var litt dumt.

Om de ikke hadde gitt meg enn bedre pumpe hadde jeg droppa dem. Så jeg kommer nok til å handle der igjen selv om det tok LANG tid før jeg fikk hentet pakken. Regner jo med at det ikke skjer igjen Veldig fornøyd med pumpa jeg fikk også! Eheim 2126 passer perfekt i 160L mallekaret mitt. Den er omtrent lydløs og gir kraftig strømninger i vannet.

Plussmedlem
Har handlet noen ganger hos Webzoo nå og har bare positivt å si om dem. Men spørs om de sier det samme om meg, siden jeg glemte å betale ene regninga... :-p
Feilen var ganske enkel.. Hadde bestilt fra flere steder samtidig og alle de andre hadde forhåndsbetaling... Men selv betalingspåminnelsen deres var jo hyggelig da...
webzoo er en fantastisk butikk. de gangene jeg har bestilt derfra, har pakkesporingen kommet opp bare timer etter at bestillingen er lagt inn, og varene har kommet dagen etter. det er veldig artig, ettersom jeg er ekstremt utålmodig når jeg går og venter på en pakke jeg har bestilt.

noe annet jeg liker ved webzoo, er at det er skikkelige produktomtaler, noe
f. eks aquamanias ikke har. det gjør at jeg føler meg mye tryggere på de varene jeg kjøper.

hvis det er noe jeg lurer på, eller trenger råd, ringer jeg det telefonnummeret som oppgis i mailene. har alltid fått svar, og god hjelp.

jeg synes nettsiden er oversiktelig og lett å bestille fra. det eneste man må huske, er å sjekke om varen er på lager. ellers sier det jo seg selv at bestillingen blir litt tregere enn normalt.

siden jeg er så fornøyd, handler jeg bare hos webzoo. selv om enkelte varer kan være marginalt billigere andre steder.
Ferie?
noen som vet om de har tatt ferie uten å opplyse om dette? sitter nå på 3 dagen og venter, ikke fått annet enn en ordrebekreftelse fra de. og når jeg prøver å ringe er det ikke svar..... blir jo irritert når det står 1-3 dager på varer som er på lager, og posten har allerede vært her i dag.
så da går jeg inn i det 4 døgnet straks uten noe mer enn en ordrebekreftelse....
haugi
blir jo irritert når det står 1-3 dager på varer som er på lager, og posten har allerede vært her i dag. så da går jeg inn i det 4 døgnet straks uten noe mer enn en ordrebekreftelse....


På hjemmesiden deres står det " Leveringstiden er vanligvis 1-3 arbeidsdager fra bestillingsdagen."

Så hvis det da tar tre dager fra du bestiller + at posten har "lyn ekspress", noe som posten dessverre ikke er kjent for, er det vel slik at du må regne med at pakken din kanskje ble sendt på onsdag, altså i dag, og at posten bruker noen dager på å få pakken frem til deg. Er du heldig får du kanskje pakken på lördag eller mandag.

Men siden leveringstiden vanligvis er på 1-3 dager ville jeg personlig ha tenkt at det nok tar litt lenger tid nå midt i ferietiden... Jeg beregner bestandig med at varer kjöpt i nettbutikker kommer frem til meg ca 10 -21 dager etter at varene er bestilt og betalt. Faktisk bruker posten i Norge så lang tid på sende pakker at hvis jeg bestiller pakker fra Oslo eller Hong Kong, kommer pakkene fra Hong Kong forterer frem til meg enn pakker fra norske nettbutikker :-X
haugi
noen som vet om de har tatt ferie uten å opplyse om dette?

Det sto opplyst på forsiden at de hadde ferie 15-17 juli hvis jeg husker rett, og alle ordrer i den perioden ville bli betjent denne uken. Fikk nettopp telefon selv (20:30 faktisk) etter å ha lagt inn ordre på Fredag, så tipper de har mange ordre å gå gjennom, men de nærmer seg nok din.
Jeg la inn bestilling der i dag, fikk ordrebekreftelse med en gang, og sporing mindre enn 3 timer etter bestilling
Sendte de en mail med et enkelt spørsmål den 14.07 og har fortsatt ikke fått noe svar.. Litt dårlig, menmen
Jørgen Strand
Sendte de en mail med et enkelt spørsmål den 14.07 og har fortsatt ikke fått noe svar.. Litt dårlig, menmen


Ja, for et lite firma som dem får jo ALDRI gi de ansatte ferie....
Du syns kanskje folk i nettbutikkjobber ikke har rett på ferie, siden det er så mange email å besvare....?
Det er juli måned - Norges store feriemåned! Smør deg med litt tålmodighet! En uke og så poster du sutre-innlegg offentlig?

Det skal ikke mye til skjønner jeg, før folk skriver negative omtaler som blir stående i årevis. Uansett hvor berettighet det er eller ikke.

Jeg tror de kanskje prioriterer å få sendt ut varer fremfor å besvare email, hvis det er så at det er få ansatte på jobb nå i ferien. Og det er vel lurt!
Min erfaring med webzoo er helt tragisk!

Jeg bestilte midt i juni en pakke med forskjellig til ca en 1000lapp.
Dette var alle ting dem hadde på lager i følge nettshoppen.
Etter en uke fikk jeg meliding om at det hadde kommet til mix'n i nærområdet, det stemte ikke og jeg fikk beskjed om å komme igjen dagen etter, de hadde fortsatt ikke fått noe pakke da og jeg fikk da beskjed om at den var blitt feilsendt.
Det gikk da en uke til før den kom til rette igjen og da jag fikk den så betalte jeg 950kr i oppkrav og i den pakken var det 1stk reflektor til en verdi av 100kr.
Klaget da igjen til webzoo og fikk beskjed om at leveransen var delt opp i to.

Nå har det gått flere uker til og fortsatt ikke fått resten, jeg har tilogmed fått purring på de varene jeg ikke har fått som skulle sendes i oppkrav! Det burde jo ikke være mulig.

Om det er Schenker eller webzoo som står bak alt rotet veit jeg ikke og bryr meg heller ikke for sånn skal det bare ikke være.

Huffameg
Bestilte en Juwel forautomat av dem, og de sendte Eheim sin. Klagde på dette og fikk beskjed om at Eheim sin var bedre. Det hadde de helt rett i, og jeg bestilte en Eheim til.
Da klarte de f...... meg å sende Juwel sin !!!
For meg er dette helt borti natta.

Her er mailen som ble sendt til dem fra meg



Hei !

Du har helt rett i at Eheim sin forautomat er bedre, derfor bestilte jeg en til fra dere, og jaggu klarte dere å sende Juwel sin i stedet !! Sender hele ordren i sin helhet i retur til adressen på deres hjemmeside og avslutter kundeforholdet. Fraktkostnadene jeg er belastet for dette trekkes fra fakturanr XXXXX



Er det noen som vet om det fortsatt er liv i denne nettbutikken? Ikke fått kontakt på snart en måned, bestilte varer kommer ikke, får ingen svar på e-post, heller ikke spørsmål om innhold i faktura.
Skal være liv der ja, har handlet flere ganger der siste måneder. Aldri noe tull eller problem. Hadde klart å bestille dobbelt opp av en ordre en gang og da fikk jeg telefon klokka 0900 dagen etter med spørsmål om jeg skulle ha to av alt

En annen gang var det noen rørdeler som var knust i posten og de ble fraktfritt tilsendt innen 2 dager. Aldri hatt noe annet en positive erfaringer med denne sjappa.

Prøv å ta en telefon, så får du nok svar på det du lurer på med en gang.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap