Hvem har lagt egg her?

Jeg legger ved 2 bilder av en eggeklase jeg fant på den største roten min imorrest..

Hvem kan de tilhøre? Her er listen/profilen til akvariet det er snakk om.
Jeg regner med at det er noen av sneglene, men jeg er langt ifra sikker.

Noen som kan hjelpe meg?
Etter hva jeg vet er det i hvert fall ikke eplesnegle egg. De legger klaser over vann, finnes masse bilder av nettopp dette hvis du ser i basen. Regner med det samme gjelder kjempeeplesnegle.
Ja, det var dette jeg tenkte på også.. Men jeg klarer ikke finne ut hvem som har lagt de. :S Jeg regner bare med at det er en av snegle artene, men hvilken? :P hehe!
Kjempeeplesnegler legger røde klaser over vann, mens posthornssnegler legger en klase med egg under blader, ved pumper og ellers der hvor det er rikelig med strøm ifra pumpa (kopiert fra basen). Mulig det er posthornsnegleegg?
Joanna & Pål
Kjempeeplesnegler legger røde klaser over vann, mens posthornssnegler legger en klase med egg under blader, ved pumper og ellers der hvor det er rikelig med strøm ifra pumpa (kopiert fra basen). Mulig det er posthornsnegleegg?

Der har vi'n nok. Tusen takk
Jeg har 2 store posthorn gående i dette karret.
NorthHawk
[QUOTE=Joanna & Pål]Kjempeeplesnegler legger røde klaser over vann, mens posthornssnegler legger en klase med egg under blader, ved pumper og ellers der hvor det er rikelig med strøm ifra pumpa (kopiert fra basen). Mulig det er posthornsnegleegg?

Der har vi'n nok. Tusen takk
Jeg har 2 store posthorn gående i dette karret.

Etter hva jeg har lest formerer de seg lett, så det er nok stor sannsynlighet for at det er dem
Det er det nok.
Håper de klarer seg da.. Ønsk meg lykke til. hehe!
NorthHawk
Det er det nok. :) Håper de klarer seg da.. ;) Ønsk meg lykke til. hehe!

Ville vært veldig rar adferd av maller å legge igjen eggene sånn, og coryer legger aldri klaser med egg Lykke til med smårollingene
Hehe! Helt enig. Takk takk
Skal si vem det er jeg
det er post honsneilene dine som har lagt egg
ciklidesyka
det er post honsneilene dine som har lagt egg

Kult! Takk for bekreftelsen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap