Ny topp til eheim 2224?


Hei, bare lurte på om det går ann å kjøpe ny topp til disse pumpene for på pumpa(kjøpt brukt) jeg henta på posten idag så var det noe som var knekt,noen små ting på ene festet til slangefestene på toppen noen som vet ca pris på en ny topp?

Håper noen har noe råd eller kan hjelpe
Eheim 2224
hei du får kjøpt di fleste deler løse til eheim 2224.webzoo har det meste av eheim deler.
Har sjekka ut på webzoo men de har ikke noe reservedeler der, med mindre det går ann å sende de en mail da?
Har du sjekket her? Webzoo.no - reservedeler (ikke under ferskvann, men som egen kategori) - Eheim.
Hadde ikke sjekka der men det så dårlig ut, men nå veit jeg ihvertfall at det er en egen reservedel ting der...
Aquaristikshop har alle reservedeler som tenkes kan til Eheim.
Her finner du alt til Eheim Pro 2224, inkl ny topp.

PS!
Hvis du med "topp" mener hele lokket med motor og alt, så er det nok ikke særlig mye billigere å kjøpe det som "reservedel". Da lurer jeg på om nytt filter omtrent kommer på det samme, ettersom det er motoren og det inni lokket som koster.
Ja mente hele toppen og tenkte jo på det samme at det er sikkert nesten hele prisen av en ny pumpe så det blir like dumt, men ser jo på bildet til linken du la ut at lokket er jo delt opp så da går det kanskje greit viss det går ann å ta fra hverandre toppen og sette den sammen igjen selv.. for det som er knekt er festet til slangefestene på toppen viss det blei forståelig så det jeg må bytte er den delen som har art-nr 7445190 tror jeg det blir
Tilfeldig bekjentskap
© Linn-Therese Nilsen
Reklame for plussmedlemskap