Anubias barteri

Inaktiv bruker
vet noen av dere hvor mye en anubias barteri"nana" koster på tropehagen zoo? eller hvor mye planten cirka koster generelt?
litt forskjellig men de pleier vel og ligge fra 59 kr stk
tropehagen er generellt dyre, planter starter vel på 40-50 kroner. anubias er dyre planter, mener å huske at de koster over 100 kroner stykket.
Jeg betalte 69,- for min Anubias Barteri Nana.


-Tim
Inaktiv bruker
vet dere om noen billige planter som jeg får kjøpt der, som er enkle å ta vare på?
gutt16
vet noen av dere hvor mye en anubias barteri"nana" koster på tropehagen zoo? eller hvor mye planten cirka koster generelt?


Hos nettbutikken Aquamanias har de pr i dag 3 forskjellige Anubias inne, og de er priset fra 49,- til 55,- kr.

Siden du bare er 16 år, har du ikke lov å handle på nett selv, men du kan kanskje få en av foreldrene dine til å ta det for deg?

PS! Det lønner seg selvfølgelig ikke å kjøpe bare èn plante. Porto tilkommer uansett på totalprisen, så det bør jo handles litt når man først gjør det så portokostnadene "rettferdiggjøres".
Inaktiv bruker
takk for tips, men penger er ikke det jeg bryr meg om jeg vil ha enkleplanter som er enkle å ta vare på, vet dere om noen som er passende med rimelig pris til neontetra?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap