Jæren klubbmøte med auksjon neste tirsdag 8.9-09

Lurte på kem som kommer på den litt større auksjonen nå på tirsdag den 8.9.9 kl 19.00??

Eg kommer seff!

Og tar med reker og diverse..

Noen som vet kor Sandnes bydelslokale holder til??
Guppy
Noen som vet kor Sandnes bydelslokale holder til??

Ligger i forbindelse med Stangeland skole (Den i Sandnes kommune).
http://www.sandnes.kommune.no/index.asp?topExpand=&subExpand=&menuid=1000574&strurl=1004168i&context=0
Akvari
kan de som skal ha med fisk ,,oplyse om hva de tar med på denne tråd
malla100
kan de som skal ha med fisk ,,opplyse om hva de tar med på denne tråd
Kunne tenke meg å komme innom av ren nyskjerrighet
Er ikke medlem i klubben ennå, men kanskje jeg blir det på sikt?
Jeg har lyst å få med meg denne.

Men må ta toget fra Bryne...

Er det langt fra togstasjonen til Sandnes bydelslokale? Mulig å gå bort, eller er det for langt?
Ikke langt fra Ruten, du må ta buss nr.2 som går til Smeaheia fra Sandnes/Ruten men sier du vil av på Stangeland skole. Møtet skal være ved siden av hvis eg ikke tar feil.
Guppy
Ikke langt fra Ruten, du må ta buss nr.2 som går til Smeaheia fra Sandnes/Ruten men sier du vil av på Stangeland skole. Møtet skal være ved siden av hvis eg ikke tar feil.

Takk.

Ikke mulig å gå? Jeg og en buss går ikke veldig godt i lag. Klarer altid kommer meg på feil buss, hehe.
Fisken Magnus
Ikke mulig å gå? Jeg og en buss går ikke veldig godt i lag. Klarer altid kommer meg på feil buss, hehe.

Fullt mulig å gå. Fra Ruten og krysset 7-eleven går du sørover mot Bryne til endes. Det er noen hundre meter. I det krysset (ved Ny 7-eleven bensinstasjon og Safiren) tar du til høyre opp Gjesdalveien mot gå-gata.
Så går du bare oppover til det flater ut og du får en skole på begge sider av veien.

Men enklest er det å sende meg en SMS når du er på Sandnes, så plukker jeg deg opp i sentrum
Plassen er Stangeland bydelshus.

Jeg tar med

Scriptaphyosemion cauveti “Kindia”
Scriptaphyosemion etzeli “SL 99 / 10”
Scriptaphyosemion guignardi “Mamou”
Hemirhamphodon pogonognathus
Corydoras habrosus
Corydoras simulatus
Betta rutilans

Litt info om killiene finner dere på Tim Addis sine sider

SØKER en hann parosphromenus ornaticauda, mikroorm og bananfluer

Hans M