Kirsebær reker?

Inaktiv bruker
Vil kirsebær reker klare seg i et akvarium med palettciklider og honningguramier? eller vil de bli spist opp?
tror palettene tar dem fort
jeg har mine med Diskus.. Det går bra. men kan ikke love noe...
Inaktiv bruker
er de større i gapet enn en palettciklide?
Kirsebærreker er snacks for Paletter, Diskus er ikke like kjappe som Palettciklider, så det kan være derfor det går bra sammen med dem.
Skal love deg de klarer å ta de om de vil.. De er mye kjappere en du aner.. Men de gidder ikke.. + at rekene er utrolig gode til å gjemme seg.
Mine Paletter gidder i høyeste grad - det samme gjør Blå Acara og Ildbukene, selv med masse Javamose er levetiden svært kort for rekene desverre, finnes billigere for
kommer nok ann på hvor stort karet er og på hvor mye mat de får.. vil jeg tro. Jeg har guramier oppi sammen med rekene og. Men jeg sa jeg ikke kunne love noe..
Reker sammen med discus
hehhehe har kirsebær sammen med discus også,. for å si det slik, discusene ser bare rart på rekene, blåser litt vann på de, og svømmer deri fra, liker helst bare mygglarver å tørrfor snacks,. og neontetra,. sukk,. Gud vite hvor mange neon de har spist gjennom tiden,.
kjøpe 30 stk, ende med 0 noen dager senere,dyyyyrt i lengden.. men Kardinal tetra får være i fred


undrer på om det finst fisk som ikke liker neontetra??!!
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap