Eksportør brasil
Hei alle sammen
Er på søken etter eksportører med godt utvalg av fisk, særlig maller, fra Brasil. Har førsøkt en stund på å søke frem noen via nettet, men finner stor sett kun eksportører fra Peru og Colombia. Eller så er de eksklusivt knyttet opp til store leverandører her i norden. Alle tips mottas med stor takk.
Er på søken etter eksportører med godt utvalg av fisk, særlig maller, fra Brasil. Har førsøkt en stund på å søke frem noen via nettet, men finner stor sett kun eksportører fra Peru og Colombia. Eller så er de eksklusivt knyttet opp til store leverandører her i norden. Alle tips mottas med stor takk.
Postet 05.09.09 kl 14:59
Postet 05.09.09 kl 15:07
Postet 05.09.09 kl 18:05
Sånn jeg har forstått systemet der nede så har fredningene og exsportstoppen ført til at endel av de større leverandørene har flyttet exporten til columbia / peru.
Dette har jeg flere ganger fått til svar ifra Brasilianske leverandører.
Men Aquamanias har jo importert ifra Brasil. Hva leverandøren heter vet vel bare kanskje han.
Eller om det er et Colombia basert selskap med fisk ifra Brasil.
Dette har jeg flere ganger fått til svar ifra Brasilianske leverandører.
Men Aquamanias har jo importert ifra Brasil. Hva leverandøren heter vet vel bare kanskje han.
Eller om det er et Colombia basert selskap med fisk ifra Brasil.
Postet 05.09.09 kl 18:28
Akavari
som nevnt er det ikke så lett lenger å få importert fra brasil lenger det har eg hørt ..
men peru .colombia skal det vere lettere å få import i fra ..du kan også prøve oppdrettere\ grossister fra polen ....latvia,,, tsjekkia
men peru .colombia skal det vere lettere å få import i fra ..du kan også prøve oppdrettere\ grossister fra polen ....latvia,,, tsjekkia
Postet 05.09.09 kl 18:45
Endret: 05.09.09 kl 18:46
Det er jo flere firmaer som får leveranser fra Brasil (norge,norden), så noen eksportører må det vel fortsatt være der
Ingen kloke hoder her på forumet som har noen forslag?
Med samme jeg spør om eksportører, noen som har noen tips om Venezuela?
Eller er jeg i ferd med å be om for mye info? De som har disse kontakten vil kanskje kun sitte på dette selv...
Ingen kloke hoder her på forumet som har noen forslag?
Med samme jeg spør om eksportører, noen som har noen tips om Venezuela?
Eller er jeg i ferd med å be om for mye info? De som har disse kontakten vil kanskje kun sitte på dette selv...
Postet 05.09.09 kl 18:48
malla100som nevnt er det ikke så lett lenger å få importert fra brasil lenger det har eg hørt .. men peru .colombia skal det vere lettere å få import i fra ..du kan også prøve oppdrettere\ grossister fra polen ....latvia,,, tsjekkia
Mange store (og gode) oppdrettere\grossister. Det som er at de skjelden har
det jeg kaller "gobiter", ting som ikke alltid har allmen interesse. De har ofte masse av fisk som kan avles opp, og det de har ut over det begynner å koste. Blir for dyrere når man må gå via mellom ledd.
Postet 05.09.09 kl 18:56
Stingray aquarium i Peru har masse godbiter. Dette er jo faktisk talt, nesten samme fisken man finner rett over grensa i Brazil.
Men self. små lokasjoner i Brazil er jo interessant, men vanskelig å få tak i.
Skal du event. ta inn fisk herifra, så kontakt gjerne meg, så kan vi ta inn en del sammen. Spare transportutgifter o.l.
Men self. små lokasjoner i Brazil er jo interessant, men vanskelig å få tak i.
Skal du event. ta inn fisk herifra, så kontakt gjerne meg, så kan vi ta inn en del sammen. Spare transportutgifter o.l.
Postet 05.09.09 kl 22:17
Endret: 05.09.09 kl 22:18
Postet 05.09.09 kl 23:37
Postet 05.09.09 kl 23:40