Nettsider for kjøp av komplette pumpesett?

Jeg ser etter ny innvendig pumpe til karet mitt, og jeg på om det er flere nettsider som er trygge og bra priser utennom aquamanias hvor jeg allerede har sjekket.
Er en liten oversikt her, vet ikke hvor oppdatert den er.
Webzoo.net og Tropefisk.no er to jeg har god erfaring med hvert fall.
Hvor stort er akvariet du skal ha filterpumpe til? Har du vurdert utvendig filter istedet? Filtervolumet i et innvendig filter kan ikke engang sammenlignes med de eksterne (utvendige) filterne. Utvendige er alltid best

Men vil du absolutt ha innvendig, så kan du f.eks. hos Webzoo få bl.a. kjøpt Fluval filterpumper (innvendige).

De innvendige Fluval-filterne blir mye bedre hvis du først modifiserer filteret (man øker filtermedievolumet ved å bytte den originale innmaten med blåsvamp).
mona o
Hvor stort er akvariet du skal ha filterpumpe til? Har du vurdert utvendig filter istedet? Filtervolumet i et innvendig filter kan ikke engang sammenlignes med de eksterne (utvendige) filterne. Utvendige er alltid best ;) Men vil du absolutt ha innvendig, så kan du f.eks. hos [URLBLOCK1] (innvendige). De innvendige Fluval-filterne blir mye bedre hvis du først [URLBLOCK2] (man øker filtermedievolumet ved å bytte den originale innmaten med blåsvamp).


jeg har sett litt på utvendigfiltre og, men de er en del dyrere enn de innvendige, og jeg har ikkje så veldig mye penger skjønner du. det er til ett 180L jeg tenkte jeg skulle ha, så hvor stor pumpe trenger jeg da? hvor man l/t bør det være? har hørt at man ikkje helt ska stole 100% på det som står på filtrene om hvor mange liter det er beregnet til.
Her har du en link -

Dette firmaet har jeg benyttet mye og aldri opplevd problemer.

Bestiller varen mandag, leveres torsdag/fredag samme uka på døra av postverket (kan ta litt lengre tid første gangene pga toll og kreditt godkjenning).

Reklamasjoner er avklart og ordnet iløpet av ei uke-noe de norske firmaene burde ha tatt lærdom av...?

Lykke til.


Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap