Dyrebutikker i danmark

Inaktiv bruker
hai jeg skal til danmark i høstferien.og da lurte jeg på om det er noen bra dyrebutikker i nerheten av Aalborg.for jeg skal kun til Aalborg så tak for tipsene jeg får
Inaktiv bruker
takk for tips magnus
david g
takk for tips magnus ;)

Vil anbefale MalawiCarsten.

Maxi Zoo butikkene er også bra, så vil anbefale Calles dyrerige (Maxi Zoo)
Inaktiv bruker
ja di skal jeg innom men jeg vet jo ikke om jeg komer til å kjøpe noe i ver dyrebutikk jeg er inndom
Jeg var i Danmark for ett par mnd siden og besøkte et vennepar som bor der. De sa det var 4 store "dyrebutikker" i aalborg når jeg skriver "dyre" så mener jeg at inne på et plante/hage senter så solgte de masse fisk og utstyr + stoooort utvalg av akvarieplanter. Kjempe opplevelse å kikke i dyrebutikkene, well, de jeg var i... stoooort utvalg og veldig sortert. som feks platyene: da var de sortert i fargene, ett kar med hvite, ett med indianer, ett med røde, osv.. På sørlandet er jo alt mixet sammen... De ligger alle sammen i nærheten av BILKA,og mener det er en dyrebutikk på BILKA også. Gleder meg veldig til å besøke de butikkene igjen, da bare MÅ jeg ta litt bld av alle karene!! Og så har de så utroooolig mye spennende dyr man kan ha i akvariene, men som selvfølgelig ikke er lov i norge.. :-S God tur!!!!
Inaktiv bruker
takk for tipsene Bobla
Styr på dyr og Plantorama er gode butikker og

Begge ligger i nærheten av Bilka
Inaktiv bruker
der må jeg innd om
Pet Hollywood (rimlig på utstyr) ligger på Stenbukken 15. Styr på dyr ligger på Løven 15 begge i nærheten av Aalborg storsenter. Butikken som lå inne på sentert er stengt.
Inaktiv bruker
takk for tipset Larsen

ja den butikken såm va på det sentere er stengt og det vet jeg for det er lenge siden den blei lagt ned
plantorama ja, det var den jeg mente når jeg skrev plantebutikk...
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap