Hva slags malle er dette ??

vet noen hva slags malle dette er ?? fikk beskjed i butikken at han var en pitbull pleco, men en pitbull pleco blir bare 5,8 cm, og han her er rundt 10 ++ desuten ligner han ikke på en pitbull pleco heller..

noen som kan gi meg et svar på dette ?? (:
Det er nok ikke er pitbull pleco, de blir ikke større enn 5.8cm hvis du ser i basen. Det er nok en vanlig gibbiceps eller pleco.
Ser ut som en pleco ja.Skammelig at butikken kaller den for Pitbullpleco.Ikke mye peil dær nei..
Hvis den var så stor da du kjøpte den synes jeg du skal snakke med butikken da jeg regner med du betalte en del for den? Veldig useriøst å selge en fisk som ikke en gang ligner!
tenkte også litt på selv om det kunne være en gibbiceps eller en pleco ja.
nei, kjøpte den vel når den ca var 4-5cm som en pitbull pleco ( i følge butikken ) så da kosta den bare 39.-

så om det er en pleco eller en gibbiceps så fikk jeg den jo billig, gjør ikke meg noe å ha en pleco, den blir mye større og finere, men vil liksom bare vite hva slags fisk det er
tenkte også litt på selv om det kunne være en gibbiceps eller en pleco ja.
nei, kjøpte den vel når den ca var 4-5cm som en pitbull pleco ( i følge butikken ) så da kosta den bare 39.-

så om det er en pleco eller en gibbiceps så fikk jeg den jo billig, gjør ikke meg noe å ha en pleco, den blir mye større og finere, men vil liksom bare vite hva slags fisk det er
Jeg tror det gjør forskjell for fisken :p Stor forskjell!

Gibbiceps og pleco blir skikkelig svære beist. Hvor stort akvarium har du egentlig å tilby dem (det er ikke registrert noe akvarie på profilen din) ?

Det er en uting at dyrebutikkene driver og selger pleco og gibbi til folk uten videre. De opplyser aldri at denne typen maller blir en HALV METER stor.....!
Det er dyreplageri å ha dem i små kar. De bør bo i akvarier på flere hundre liter.
jeg vet det, vil ha pleco uansett fordi de blir så store å fine, jeg har han i 532 liter
Pleco/Gibbi vil kose seg i 532 liter

Bare vær obs på at de kan gå løs på planter.

-Tim
Og det at de trives klart best om de har mye gjemmeplasser. Uten blir de fort ganske stresset
Tim : er klar over det men den har ikke gjort noe enda med dem.

Pål : er klar over det også med gjemmeplasser, har oppi masse store steiner som jeg har bygget huler og tunneler med og laget noen høyere punkter den kan svømme opp til har 7 ancistrus oppi der også, de ser jeg nesten aldri fordi de alltid er bak steina
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap