Bestilling på aquamanias

Jeg tenkte at jeg skulle bestille en del ting på aquamanias, også er det en del ting jeg lurer på.
ser på kjøpsbetingelsene hvor det står prisene på de forskjellige sendingsmetodene, jeg regner med at pakken jeg bestiller ikkje veier mer enn 10 kg, så det er jo greit. men jeg lurte på hvordan det fungerer med postoppkrav? er dette slik at man betaler når man henter i posten da? og kommer denne avgiften på 69 kr i tillegg da?

Og hvilken er best til ph senking, amtra eller tetra sin?
og hva er bioballer? ser det ligger inne på filtermateriale.
Bioballer er biologisk filtermaterial.

Postoppkravet blir lagt til det du skal betale når du henter pakken.


-Tim
Men da er det slik at man betaler for alle varene når man henter pakken i posten ikkje sant?
FiskeAlex
Og hvilken er best til ph senking, amtra eller tetra sin? og hva er bioballer? ser det ligger inne på filtermateriale.


Hei, her vil jeg anbfale Amtra sitt produkt. Det av den enkle grunn at det er laget av eikebarkekstrakt, ett naturlig produkt for pH senking;o)
Da er det bestilt, gikk for Amtra sin
Jeg lurer på en liten ting. Jeg bestilte ifra aquamanias for en uke siden, har nå fått pakken, men da så jeg at jeg hadde selvfølgelig glemt en av testene jeg skulle kjøpe, dette er fult min egen feil, for det var jeg som glemte å bestille denne, altså en JBL Ammoniakk test.
Men det jeg lurte på var om hvordan det er å bare bestille denne for seg selv, hvilken porto kategori går dette under?

Blir dette som en pakke på opp til 10kg, eller som ett brev på opp til 1000g?
Er det ikke enklere å spørre her, da? Jeg kan jo synes og mene veldig mange ting, mens aquamanias.no vet helt sikkert.
Enklest er det jo å sende de en mail ,men den går i allefall som brev ,kanskje under 350 gram også hvis du er heldig.
Sånn, da har jeg sendt en mail og spurt. Men regner ikkje med å få noe svar før på mandag igjen. men men
jeg tenkte ikkje så langt jeg at jeg bare kunne sende mail til de og spørre, eg kan være litt kort tenkt inni mellom (ofte)
har stort sett fått svar fra denne butikken fortere enn jeg kunne forestille meg. Tror det tok halvannet minutt sist jeg sendte ei sms dit.
Plussmedlem
Han er ikke så nøye på døgnet, om det er helg eller ikke
Har t.o.m. fått sms fra han kl 2-3 på natta om varer som har kommet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap