Innredning for kranglete scalarer'

Hei.
Jeg har nå 3stk scalarer ,hvor 2 av disse er et lekspar. Problemet er at den 3. som er en hann' ikke er spesiellt begeistret for leksparet (Litt "krangling".Den er også "flink" til å jage leksparet inn mellom planter /ved pumpe etc)
Er det noen mulighet for å "dele" opp akvariet ifht innredning slik at de kan ha hver sin side ?(Mener at jeg har lest det for en stund siden) Karet er ca 250L.

På forhånd takk.
Jepp går ann og lage innredningen slik at ikke fiskene har full oversikt fra den ene enden til dcen andre.
Men i hovedgrunn så har du for lite karr til flere scalarer enn leksparret, viss du da ikke er så heldig og får tak i en partner til tredje mann, men det kan også føre til voldsom krangling.
Beste råd er og kvitte det med tredjemann og la parret regjere over karret.
Har selv 7 store scalarer i et 660 l karr og der går det nesten bra, litt krangling blant scalarene er det jo, der har jeg et leksparr og 5 enstøinger, og det er leksparret mobbingen går ut over.
Re;
Jo, jeg har vært inne på tanken å kvitte meg med 3."hjul" på vogna. Problemet er at jeg ikke er særlig gira på det siden vi har hatt den en stund. =) Det som er litt merkelig er at den var hannen' i et tidligere lekspar hvor hunn' døde ,siden da har den vært en skikkelig kranglefant, hvorfor ?
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap