Galaxy rasbora

Hei!

Eg kjøpte 8 stk av denne typen fisk til mitt 110 liters akvarium. (Frå før har eg 4 titteyabarber, 4 kuhli og 3 SAE.)

Etter to veker var det bare 1 av 8 galaxy'er igjen. Dette er ei stund siden, og den siste lever endå. Det er jo litt synd på den som må vera aleine. Men usikker på om eg skal prøve å omplassere den eller prøve igjen med nye galaxyer.

Er desse særleg følsomme fisk? Fekk liksom ikkje inntrykk av det i fiskebasen.
Andre grunner til denne "massedøden"?
Heisann.) Nå vet ikke jeg åssen det er med vannverdiene i karet ditt men jeg er ganske sikker på at dette har med barbene dine å gjøre. De kan være gansdke ufine mot annen fisk. Og galaxyrasboraene er jo ganske små så de er nok ett lett bytte for barbene å hakke på. Så jeg trur nok ikke jeg ville prøvd igjen i det karet..
Ok, har tenkt tanken. Men dei har ikkje virka ufine, som eg har sett. Men det skjer vel mykje "bak kullissene".

Huff ...

Jaja, då får vel lille sistemann få ein ny familie.


(har ikkje all slags måleutstyr, men PH ligg jevn på ca 7,5)
Det høres jo ok ut med ph'en. Jeg tenkte mer på om det var ekstreme nitratverdier eller noe nitritt i karet. men tror nok gjerne det er barbene jeg da
Nitritt har lagt på max 0,05 når eg har målt, har alltd vert svakt gult på måling med JBL sitt sett. Og det er vel ikkje gale etter som eg har forstått? Nitrat har eg ikkje måling for.

Men du har sikkert rett ja, med familien barbe ...
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap