Tanganyika skravletråden. (side 17)

nja bra og bra bilder fru blom da... hakke blitt jaget og kræsja med noen skarpe steiner da? eller?
Nei
mistenker den dominante hanen då men xD

jaja er ikke di beste bilden men jeg måte ta bilder nor den viste øye den svømer bare med det fine øye freme heletiden ikke det styge xD
Kunne dette være fisketuberkulose.
Har du sett om det er flere fisk i dette akvariet som har noen kuler noen plass, spiser lite eller har insunken buk
Disse kommer i neste uke.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Wao
dem ver nydelige spesijelt den siste xD
Åssen Frontosa er det der badat. Har en som er klin lik. den er ulik de tre andre jeg har de er noe lysere i fargen.
hva ligger prisen på trewasaer på om dagen da?
Skywalker
Åssen Frontosa er det der badat. Har en som er klin lik. den er ulik de tre andre jeg har de er noe lysere i fargen.


Hei Skywalker.
Hvis du ser på øyepartiet så ser du at stripe er ikke lik på dine og min. Den øverste på bildene dine er en Burundi variant, men de to nede er trolig en Tanzania variant. Min er fra et sted som heter Moba i Congo. Frontosa Moba er kjent til å være en meget eksklusiv fisk.
saffen
hva ligger prisen på trewasaer på om dagen da?

Hei saffen! Har lyst på nye Petro igjen. Trewavasae koster ca. 6 Camila stk.
oi såpass ja... ikke rema priser her i gården nei hehe
Ja nå ser jeg det badat. Utrolig at sånne små forskjeller kan gjøre en fisk eksklusiv. Frontosa har blitt favoritten. Har begynt å drømme om en 900 liter med en gruppe Frontosaer. Kansje Frontosa Moba hvis jeg blir en rik mann.
har 2 burundi hanner da skywaker om du skulle være intressert
Alltid intressert badat, men har kun en 400 liter. Er vel litt begrenset hvor mange Frontosaer man kan ha. Har jo 4 stk nå som kansje er på kanten selv om de ikke er så store. Har jo andre innbyggere i karet også.
var ikke badat men saffen som spurt deg ja selv for bare 4 stk blir ett 400l lite når de vokser til så håper du har plass til større kar med tiden da
saffen
oi såpass ja... ikke rema priser her i gården nei hehe


Det er en hun som går med egg i munn i 2-3 dager nå. Det som er spennende å se er om hun vil ha dem fortsatt i munnen sin om 2-3 dager. Jeg skal ikke tømme henne men lar dette gå som en test.
Blir det yngel kan jeg operere med pris til Rema 1000.
Fikk ikke med meg at det dukket opp en ny person der. Beklager det Saffen.
Håper også det blir større kar etter hvert. Hadde i utgangspunktet ikke planer om det, men blitt bitt av Frontosa bassilen så har målt og funnet ut at jeg har plass til en 900 liter. Er bare pengene det står på. Koster noe når kravet fra frua er at det skal være et møbelakvarie.
ja kvalitet koster jo d så
Skywalker
Fikk ikke med meg at det dukket opp en ny person der. Beklager det Saffen. Håper også det blir større kar etter hvert. Hadde i utgangspunktet ikke planer om det, men blitt bitt av Frontosa bassilen så har målt og funnet ut at jeg har plass til en 900 liter. Er bare pengene det står på. Koster noe når kravet fra frua er at det skal være et møbelakvarie.


såpass ja..hehe ja må bli bra når sjefen bestemmer vettu men går no to flotte store hanner her så. bare til og gi en lyd set så har også andre kjøtt eter som vi sku ha bytta ut da
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap