Tanganyika skravletråden. (side 8)

flotte bilder sveinung. store var de og, hvor store er de ca? og ett mandig kar du hadde til dem og da.
saffen
flotte bilder sveinung. store var de og, hvor store er de ca? og ett mandig kar du hadde til dem og da. :)


Dei er fra ca 25 cm og nedover. Gruppa består av 13 fisker. 10 hunner og 3 hanner fordelt på 3 forskellige stammer. I den eine stammen er det 6 hunner. Den andre stammen er det 4 hunner og 2 hanner. Den siste stammen er Alfa hannen. Så her er det ikke noe innavel.
Gruppa produserer enormt med yngel. Har strippet den største hoa, og hu hadde over 50 yngel i munnen.
steike. var voldomsomt med yngel og da. hva er normalt med yngel pr hue da? eller er det litt varierende.. som sagt tidligere har 2 hanner så.
ciklidesyka
hvor ofte ser dere albino prinse av burim? bilder


Jeg har aldri sett det, men det forekommer sikkert der som hos alle andre fisk
Linda Kristin
[QUOTE=ciklidesyka]hvor ofte ser dere albino prinse av burim? bilder


Jeg har aldri sett det, men det forekommer sikkert der som hos alle andre fisk

Jeg har en Albino prinsesse, så det forekommer.
[QUOTE=saffen]steike. var voldomsomt med yngel og da. hva er normalt med yngel pr hue da? eller er det litt varierende.. som sagt tidligere har 2 hanner så. [/QUOTE

Normalt så ligger det på rundt 30 stk.
Du må få deg noen hunner, så er det ikke lenge før det er frontosa yngel sjå deg og.
Sjekk hva badat har fikset

[External Image]

[External Image]

[External Image]
<embed src="http://www.youtube.com/v/JDg8rtkZk8M&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Fantastisk Kristian.
Det er nesten så jeg er missunnelig.......
ciklidesyka
ruger hun?


Ingen som ruger der nei.. Viltfanget fisk som hat kommet rett fra tanganyika via grefsen
Gratulerer Kristian. Du er antakelig den første som har fått viltfangede Red Petro siden 2007. Når de dukker opp igjen er det ingen som vet.
grattis kristian. var litt av en julepresang til seg selv det der ja. blir vel en sabba presang til fruen i år da ja hehe
Gratis
Tillykke med fangsten, det er mega spændende
Hygge`Dan
tanganyika-cichlider
Tillykke med fangsten, det er mega spændende Hygge`Dan


Takk takk Dan! Prøvde litt flak for i dag, og ca 50 % skjønte tegningen De røde buluene var mest hissige på foret så det lover bra! Nå må jeg bare få tak i litt mer cash slik at jeg får fylt opp karet..

Kommer sikkert litt flere bilder i dag
Utrolig imponert over hva du har klart å få til badat..... står repekt av ditt pågangsmot, og ikke minst gir det resultater...... du våger der andre trekker seg....
Frode Berntzen
Utrolig imponert over hva du har klart å få til badat..... står repekt av ditt pågangsmot, og ikke minst gir det resultater...... du våger der andre trekker seg....


Takk for gode ord Frode. Det varmer. Jeg hadde uflaks 2 ganger nå men regner med at det var av forbigående art. Denne gangen hadde jeg fått 21 kasser med ca. 500 fisk. Ca. 150 stk. av forskjellige slags døde hittil. Altså dødsraten ble 30%. Gjett hvor mye har jeg tapt i utgifter til behandling, agent, packing, frakt og ikke minst moms. Det er nesten til å gryne av.

Petro red Bulu point er en fisk som folk snakker om i hele verden. Det diskuterer med høyt temperatur i Sverige og USA. Dette er en bevis fra Afrikas side at de finnes. Min forhandler er født og oppvokst ved sjøen. Så han kjenner sjøen godt. Prisen jeg selger dem for er nesten lik kostpris.

Legg ved bildet til DOA rapport. Huff, sukk!!!!
Se der ja.. Huff.. Det er litt av et kjør tenker jeg!

Mine nye petroer kommer seg stadig.. Famulene imponerer.. De var veldig aktive hos Badat, men hos meg er det bulu pt hannen som har tatt styringen.


[External Image]

[External Image]
Nytt medlem i Tanganyika familien. Tropheus Kasakalawe. Fisken har også et annet navn, african sun. Alle har allerede fått sterke farge på seg. Tropheus er faktisk den gruppen som klarte seg best. Stikkmosatt med det man tror. Bare noen få døde. Alle spiser og er glade.

[External Image]

[External Image]
Skikkelig kjipt med sendingen din Badat.

De siste bildene er jo slike jeg har jo Mine heter kasakalawe-bärnsten men er så og si like.

Har i gården har denne "sykdommen" krevd sitt tredje offer og da satte jeg inn de store kanonene. Hadde et mega vannbytte og tilsatte ren metro og skrudde opp varmen. Krysser fingrene her fordi jeg virkelig ikke vil miste flere fisk nå.
Eneste positive, bank i bordet, er at ingen av hestenesene eller chalinochromisene mine er døde.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap