Tanganyika skravletråden. (side 9)

Dine fisker er også kasakalawe, Linda. De har bare litt for mange navn, ellers så er det samme fisk.

Jeg får introdusere en ny fisk i dag jeg da. Ophthalmotilapia Ventralis Kasanga blue. Fisken har en nydelig bl farge. Farge på hanner er sterkere blå enn hunner, ellers så ser dem lik ut. En grom fisk fra Tanganyikasjøen.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Legger ut noen bilder av Leptosoma Malasa i Lek.
stillig.. er ganske spesiell den munnen til leptosomane hehe
saffen
stillig.. er ganske spesiell den munnen til leptosomane hehe


Den er veldig effektiv når den skal spise.


Er det noe nytt med KILESAENE mine Kristian H?
Kan du legge ut noen bilder av dei, så eg for sjå korleis dei ser ut?
Hei!

Beklager at jeg er litt treig med tilbakemelding. Julehandelen går mot slutten, så nå er det kun butikk som står i hodet mitt. Fikk melding av en hyggelig vestlending som skal til badat og handle fisk. Han kunne gjerne bringe de med hjem Han bodde visst rett ved deg!

For de som vil søke på ventralisene til badat, så er orange cap kasanga et mer brukt navn for denne fine fisken

Mvh,
Kristian
KristianH
Hei! Beklager at jeg er litt treig med tilbakemelding. Julehandelen går mot slutten, så nå er det kun butikk som står i hodet mitt. Fikk melding av en hyggelig vestlending som skal til badat og handle fisk. Han kunne gjerne bringe de med hjem;) Han bodde visst rett ved deg! For de som vil søke på ventralisene til badat, så er orange cap kasanga et mer brukt navn for denne fine fisken;) Mvh, Kristian


Det høres bra ut Kristian. Husker du namnet på han vestleningen?
Hei hei

Mange fantastiske fisker dere har. blir helt grønn av misunnelse : )
Er det noen Vav dere som kunne ha kommet innspill til oppsett av et kar for noen prinsesser og sneglehus lekere? Juwel 180L?
litt steiner sand og snegle hus. fåes på dyrebutikkene..
Da kommer jeg med noen bilder også. Kom gjerne med kommentarer om oppsettet(Fersk i Tanganyika verden).
hva har du i karet uten om prinsesser og frontosa da. så jeg leupier der og? hva mange har du av vær sort? syntes det ser meget pent ut. reint og ryddig liksom. stillig oppsetting av steiner.
var på profilen din og tittet. så da hva du hadde.
Takker Saffen. Har lyst på noen av disse små sneglehus lekerne også, men redd Frontosane spiser dem.
hvor store er frontosaene da? hadde 4 ocellatuser vi. men en dag hadde vi dem ikke lenger. så ikke helt godt og si hva som skjedde med dem da. men mat for noen tror jeg nok at de ble. har noen små calvuser og men de har fått være i fred. smaker sikkert ikke så godt de kanskje, hehe ikke vet jeg


GOD JUL ALLE SAMMEN
riktig god jul godtfolk
fått noen fine fisker til jul da roger?
Ingen nye fisker i julegave selv om jeg skulle hatt flere røde buluer.
Den hannen er ikke mye snill mot hua si
ja de kan være noen stygge jævler. har du de met tropheus, vi hadde det da roer de seg faktisk, må minmum være 10 til 15 petroer vist det skal være ett reint petrokar, det er våre lærdommer. og macroene der har vi 4 stk igjen den dominante hannen har tatt en og en til vi siiter igjen med 2 pluss 2. så nå går de med masse annet fisk i en 375 og de har roet seg endelig.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap