Begynner å få litt problemer med lystoppen min som står oppå ett 540liters kar, lystoppen begynner å gå litt på åra ser det ut som så det er jo ikke noe inni der som er vanntett så nå virker ikke to av de fire armaturene som er i toppen pgs kondens selv om ene lokket står oppe.... det jeg lurer på er om det er andre der ute som har noe av samme toppen som har byttet innmat i disse eller om noen vet om det går, for hele toppen er vell i aluminium tror jeg og det ser ut som det meste er naglet fast så jeg vet ikke helt hvordan det skal gå å bytte innmat og er litt kjedelig og ta fra verandre lystoppen viss jeg ikke får satt den sammen igjen.. Det er luke både forran og bak på denne, det er 4 stk 120cm lys rør inni der og toppen er 150cm lang så de er plassert 2 stk mot venstre korside og 2 stk mot høyre kort side for å gi lys over hele.... håper det går greit å forstå hva jeg mener her
legger ved ett bilde av toppen så det kanskje går ann å se om det er en slik noen andre har eller om noen har noen tips.