Akvariet mitt

dårlig bilde , men kanskje noen syns punkter på det ?
Første som falt meg inn var "Åh herregud..."
Du har rett og slett altfor mye stor fisk på for liten plass. Nakent og trist inntrykk ga det også pga mangel på planter.

Nei, det var dessverre ikke en type akvarie jeg liker. Fatter egentlig ikke at noen orker å ha så store fisk klemt inn i for små akvarier
åh herregud sier jeg også beklager, men den elefantfisken der...den bør vel ha litt større kar..hvis det er det...altfor mye fisk og jeg personlig liker ikke kar uten planter. ...
Jeg er enig i at det er alt for mye fisk i et så tilsynelatende lite akvarium. Det er også fisk der som både er og blir for stor.
Du kommer til å oppleve mye sykdom og død i det der karet. Det blir ikke en enkel jobb for en spesialist engang.
For din egen del, og for fisken sin del - så bør du begynne å selge eller gi bort fisk. Eventuelt kjøp deg et nytt kar. (Jeg vet ikke om alle går ihop engang?)

Jeg syns du har innredet akvariumet helt greit, fine røtter! .. Du bør som nevnt plante noen planter, så blir det litt mer farger - og ser generelt bedre ut.

Uansett, inn med planter - og ut med halvparten av fiskene dine, så vil du se at du får harmoni og et morsomt kar med sikkert noen personligheter...det man er ute etter...
Det der er en tragedie for fisken sin skyld, og du vil merke det...
Plussmedlem
Heidi Ingdal
åh herregud sier jeg også beklager, men den elefantfisken der...den bør vel ha litt større kar..hvis det er det...

Bedre bilder i denne tråden.
Er nok ingen elefantfisk. Men fisken er stor...Ingen tvil om det. En stor labeo.

Mye stor fisk. Altfor mye.
har hatt de i en 660 l, nå er det 350, så vurdere å selge eller bytte noe , er bare den laboen så blir stor, og den er grunnen til lite planter også, de er der, men blir dratt opp av grusen
å bytte ut gibiene med ancistrius kanskje , har tenkt å ha en opprensk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap