Rio 240l: hva slags lysrør bør jeg velge til mitt rio 240?

Hei, som sagt i tittelen:
Hva slags lyrør anbefaler dere til mitt Rio 240?
Er relativt ny i gamet så er litt usikker...
Hvor lønner det seg å handle? Er jo litt pris på dem som jeg har forstått!

Takker for svar!
Da må vi vite om du har T8 eller T5 lysrør i toppen, disse går ikke om hverandre.

Deretter så har du ikke så mye valg om du har T5 lysrør, for da må du kjøpe juwel sine egne rør, da disse har spesielle mål.
Tom K
Da må vi vite om du har T8 eller T5 lysrør i toppen, disse går ikke om hverandre. Deretter så har du ikke så mye valg om du har T5 lysrør, for da må du kjøpe juwel sine egne rør, da disse har spesielle mål.




Ja det var det da :P Er vel det som fulgte med orginalt som sitter i... men skal undersøke det når jeg er hjemme fra jobb...

Takk for svar hittil!
Hvor gammelt er karet og stod det higlight på karet om du kjøpte det nytt? I såfall har du T5.
Tom K
Hvor gammelt er karet og stod det higlight på karet om du kjøpte det nytt? I såfall har du T5.


2 x sera brilliant daylight 38W 6000 kelvin
disse stod i :/
Martin Delingsrud
[QUOTE=Tom K]Hvor gammelt er karet og stod det higlight på karet om du kjøpte det nytt? I såfall har du T5.


2 x sera brilliant daylight 38W 6000 kelvin
disse stod i :/
Nei feil! :P

1 x sera brilliant daylight 38W 6000 kelvin
1 x plant color 38W 4900 kelvin

Er dette godt nok?
Da har du nok T8. Har 54W på mine T5 rør i samme typr kar.
De har en del lysrør på MX sport på Myren i skien. Der kjøpte jeg T8 rør til mitt Juwel Record 800. Var grei pris også minnes jeg.
picpac
De har en del lysrør på MX sport på Myren i skien. Der kjøpte jeg T8 rør til mitt Juwel Record 800. Var grei pris også minnes jeg.


Okay takker
Men hvordan vet jeg om det er T8 eller hva? kan ikke se det står noen plass :S
Fra Wiki: ...T8 lamp- Tx means x / 8 inch tube diameter. T8 = 8/8 inch = 26mm...
picpac
Fra Wiki: ...T8 lamp- Tx means x / 8 inch tube diameter. T8 = 8/8 inch = 26mm...


Burde jeg velge ett rør for planter og ett for generelt lys eller to like?
Hvordan er T8 rør mtp algevekst?
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap