Hvordan forhindre at fisk hopper?
Mulig dette blir litt feil tråd, men prøver Har kjøpt metallhalogen lampe til min 450 liter. Men er litt bekymret for faren for at noen av mine små skal hoppe ut av karet. Så langt har det vært heldekkende armatur. Men til og med da har jeg opplevd at en av SAE'ne hoppet ut... (heldigvis satt jeg i nærheten og fikk reddet han )
Karet er uten dekkglass siden det er et helglass kar. Har noen en god og estetsik løsning for hvordan jeg kan sørge for at ingen hopper ut og lander på gulvet? Vil ikke ha dekkglass, selv om det er teknisk mulig... Finnes det noe nett eller lignende som ikke hindrer lyset?
Noen som har et godt råd?
Karet er uten dekkglass siden det er et helglass kar. Har noen en god og estetsik løsning for hvordan jeg kan sørge for at ingen hopper ut og lander på gulvet? Vil ikke ha dekkglass, selv om det er teknisk mulig... Finnes det noe nett eller lignende som ikke hindrer lyset?
Noen som har et godt råd?
Postet 04.10.09 kl 23:38
Postet 04.10.09 kl 23:55
Postet 05.10.09 kl 00:06
Endret: 05.10.09 kl 00:07
Postet 05.10.09 kl 00:19
Postet 12.10.09 kl 23:08
Går helt fint det. Kanskje det dukker opp Har ikke funnet noen god løsning, som ikke ødelegger intrykket i allefall. Skal jo helst se litt bra ut. Men lurer på å sette opp litt plexiglass i hvert hjørne, da det helst er der de hopper... Kanskje det kan fungere.
Ellers får jeg bare fortsette å speide etter gode løsinger.
Tusen takk for innsatsen i allefall
Ellers får jeg bare fortsette å speide etter gode løsinger.
Tusen takk for innsatsen i allefall
Postet 12.10.09 kl 23:16
Postet 17.10.09 kl 01:26
Postet 22.10.09 kl 15:37