Er min prakt botia syk? (haster med svar)

Jeg har i dag kjøpt meg 3 nye botia, men så merket jeg at den enne hadde et hvit merke på ryggen.
Det ser ut som det er litt rødt midt inni!
Men jeg er veldig redd for at den er syk.

Så da tok jeg et bilde.

Er den syk?
Det er en type fisk som er utsatt pga huden. Så jeg vill no fulgt med det, og mulig nevnt det for dyrebutikken i morgen.

Men jeg klarer desverre ikke se noeut i fra de bildene. så noe hvite greier men vet ikke om det er rette hvite greiene jeg ser, men det jeg så. så nesten ut som sopp eller noe, men jeg er ikke flink med sykdommer altså...
okey, for det er helt flatt, og midt i så er det litt rødt. Tenkte kanskje at den var bitt av noen andre, eller i værste fall sykdom.
Tar nok kontakt med dyrebutikke med en gang i morra!
Kan og høres ut som parasitt muligens?? Men veldig vanskelig å si når man ikke har fisken her liksom. Men jeg ville gått til bake og sagt i fra vertfall. For de skal ikke selge fisker som er syke. Men Det kan jo og være han har stukket/skrapt seg på noe, så jeg ville fulgt med på det.
ra har jeg pratet med Dyrebutikken, jeg skal ta med meg fisken tilbake, så skal de se på den og bestemme seg om det er sår eller sykdom. Så får jeg ny fisk om det er sykdom på den

Så får ha den i karantene frem til i morra
Det høres bra ut Bra noen tar ansvar For sykdom kan jo skje alle til og med butikken
Jepp, å når de er villig til å bytte så jeg får en som ikke er syk og gjør litt for å ordne opp, så vil jeg fortsette å handle der, for jeg får jo bra behandling som kunde
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap