Id av corydoras

På klubbmøte i kveld fikk jeg en Corydoras, en enslig stakkar. Trenger ID på denne for å kunne skaffe flere. Vet bildene er utrolig dårlige, men min tro på at denne coryen er en Corydoras atropersonatus er stor. Om mulig ID ut fra bildene, antar jeg rett..... eller feil. Om noen er SIKRE på corytypen, er det da noen som vet hvor en kan skaffe disse i Kongsberg/Drammen distriktet, evnt Oslo?

Veldig glad om noen kan hjelpe

Mvh Corydoras freak
Ut fra bildene kan det se ut som en atropersonatus, ja. Men ID er høyst usikker fordi de er uklare.
Liz H
Ut fra bildene kan det se ut som en atropersonatus, ja. Men ID er høyst usikker fordi de er uklare.

Takk for svar Liz H

Skal prøve å få tatt noen bedre bilder i dag, eller i løpet av helgen. Vet du om disse er å få tak i, i div butikker, eller er dette en "vanskelig" cory?
var det ikke mona eller elin som solgte slike nettopp?
Eller at de hadde skaffe seg. hehe
Bør være en nogenlunde grei cory å få tak i tror jeg. Jeg kjøpte atro'er som kom fra Imazo i sommer. Men selvsagt går alt sånt i bølger hos grossistene da.
Black_Flys
var det ikke mona eller elin som solgte slike nettopp? Eller at de hadde skaffe seg. hehe

Elin vet jeg hadde noen her for litt siden, men syntes det var langt å reise over 20mil hver vei for å hente dem. Da ville bensin utgiftene vært høyere enn for fisken desverre. Får forhøre meg litt rundt i butikkene rundt meg ;- =)
Den var jo kjempe søt ;- =)
Det endte med at eg kjøpte dem Foreløpig bor de på "hotell", så eg har ikke fått dem i hus ennå.

Eg vet ikke om eg ville kjøpt atroer usett, da det kan være endel variasjon i utseende på dem, med tanke på mønster og farge.

Elin sine var akkurat slik eg liker dem.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap