Filter am-top at-800f deler som følger med

Hei
Ser at det har blitt spørt om det samme før, men ingen har lastet opp et bilde av det, så derfor gjør jeg det og lurer på hva delen brukes til. Det jeg synes er veldig dårlig er at det ikke følger med informasjon om hva det er brukes til.
Jeg har samme pompen:-)
har oxo en sånn.

de to svarte delene som er festet i hver sin ende av slangen er til boble brusing i vannet. hvis ikke alt er festet til slangen er det den store t formede delen som skal festes på.

du fester den sylinderformede delen til pumpen og den andre delen bør være ute av akvariet. obs. denne bråker mye og det blir mye strøm i vannet.

den lille delen som oxo følger med er noe man også setter på pompa.

det finnes en lignene del med en smalere utgang. denne gir mare mere strøm i vannet.

Hei.
Da jeg kjøpte mitt akvarium var denne am-tec 800f den filterpumpen som fulgte med. Den har gjort sine saker helt som den skal til dags dato.
Prøvde å finne litt mer opplysninger om den på nett, men klarte ikke å finne en eneste nettbutikk (av de som er registrert her på forumet) som selger den.

Så nå lurer jeg på om noen her inne har fler opplysninger om pumpa eller vet hvor slikt finnes.
Den står nå i et 60 liters kar men virker bare akkurat stor nok til dette.
Noen som kan dele sine erfaringer med meg?

mvh Torgeir
Torgeir Haugen
Hei. Da jeg kjøpte mitt akvarium var denne am-tec 800f den filterpumpen som fulgte med. Den har gjort sine saker helt som den skal til dags dato. Prøvde å finne litt mer opplysninger om den på nett, men klarte ikke å finne en eneste nettbutikk (av de som er registrert her på forumet) som selger den. Så nå lurer jeg på om noen her inne har fler opplysninger om pumpa eller vet hvor slikt finnes. Den står nå i et 60 liters kar men virker bare akkurat stor nok til dette. Noen som kan dele sine erfaringer med meg? mvh Torgeir


Tropehaden Zoo har den på listen sin.
Jeg synes den bråker litt og er ikke så sterk. Det er kun min mening.
Tilfeldig bekjentskap
© Karine T. Knudsen/Titanica Art
Reklame for plussmedlemskap