Kortid begynnte juwel med t5?

Føler dette er litt nybegynnar spørsmål, men veit likevel ikkje om dette er rett forum å stille det i. Men ein stad må det stå, for eg lurar fælt.
Grunnen for at eg lurar er fordi 400l min har T5 rør. No kan eg lite om skilnaden på T5 og T8, men min fyrste indikasjon var at klipsene til reflektorane kjem med to sett klips. Eit sett til T8 og eit til T5. På min 180l VEIT eg det er T5 rør, og der passa dei minste klipsene. Eg sjekka med 400l, og der var det også dei minste klipsene som passa. I tillegg meiner eg det står 54W på 400l, og T8 er vel mindre watt i?
I pumpehuset står ei pumpe av den litt eldre typen, D forma feste. Eg trur den er av eldre type fordi festet på 180l er D forma men med ekstra feste som ein "klipsar" pumpa nedpå. (på ein måte ein fortsettelse av D`n som går over filtersvampane) I 400l berre setter ein pumpa rett nedi D forma og så står den der...ganske lett festa. I tillegg ser pumpene litt ulike ut. Den i 180l er drivande kvit, medan den i 400l er meir gråfarga på ein måte.

Så i tillegg til å spørre om kortid Juwel begynnte med T5 så lurar eg også på kortid dei starta med den nye typen pumpe? Grunnen for at eg spør er mykje nysgjerrighet men også fordi eg lurar på kor gammalt 400l er. Eg trudde ikkje det var så lenge sidan T5 kom på markedet.
Det er hvel ca 1 år siden tror jeg det var.
Ok, takk for svar. Så då kan eg gå utifrå at akvariet mitt neppe er så mykje over året? (så sant ikkje lystoppen er bytta ut...)
Akvariet mitt er 2 år gammelt og da hadde T5 vært en liten stund på juwel-karene. Jeg vil tro at vi snakker om en 2-3 års tid?
Ok, men det følast egentleg meir riktig. Har inntrykk av at 400l er meir enn 1år. Mitt 180l er såvidt året, og der er det ny pumpetype på, så sidan eg har gammal pumpetype så er det antagelegvis 2-3år gammalt +/- då når eg tar ei samla vurdering opp mot stand, pris, lystype og pumpe.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap