Austmarka zoo (side 4)

Det flommer av tilbud nå om dagen. Mye å velge i mellom. Jeg har sendt deg en list over aktuelle tilbud i jul.
PS! Husk gave til L...!
ny video me de ny moshiene
Vibsi
ny video me de ny [URLBLOCK1]


Vakkert! Hvordan er formen deres nå? Jeg ser noen av dem har fått fine gule farge på seg. Hvor stort er karet?
Dritbra Bergen
Jeg må ha en gruppe med moshier igjen.
Den siste videoen ga meg blod på tann))
du får komme på besøk Roger! Så går du ikke herfra uten å ha bestilt deg Petro igjen
Vi skal absolutt ha flere petro! Får se hva som kommer med sendingen til Badaten
Det er fisk nok til alle, både gul og rød og blå, bare de kommer.
Må bare si at dere er flinke med Petro. Moshiene har blit virkelig gule. De er visst kjent i Sverige siden svensken som var hos meg har sett dem. Han likte dem så godt at han tok med seg noen fra meg sammen med red Bulu.

Det er visst flere hunner i gruppen som jeg har nå. 1:2 ser ut som. Bare hanner har så vidt gule fargen på seg, hunnene er mørke i farge enda.
våre hunner er også betydelig mørkere en hannene, slik vil det vel alltid være..
anbefaler å mate med hikari ciklid pellets og rekemix! De digger rekemixen!
mating med rekemix
Det griser riktig nok veldig mye men vi bytter 40 % to ganger i uken..
Nitro, hunden vår, digger også rekemix så han er alltid med for å se om det faller noe på gulvet
nææææ ville no heller ha hatt en stor gruppe med neontetra istedet da. lol rå stillig.. tenk dem i en 1450 l vibsi.. olllallla
må bare spørre, hvorfor skriver du oss og ikke jeg/meg??

fine fisker
nææh! Blir nok petro visst det blir noe nytt her i huset.Bare dåkkar som feiger ut...
Må spyle hardere så dåkkar får råd til ny fisk
fiskeren
må bare spørre, hvorfor skriver du oss og ikke jeg/meg?? fine fisker


Oss=meg og evolution (Erik) min samboer..
de fleste som er inne på tråden min kjenner meg og vet at dette er min og min samboer's tråd
aha, det kunne bare virke litt rart skjønner du
Vibsi
Litt nye bilder fra oss :)


Fantastiske fisk

Frode
saffen
nææææ ville no heller ha hatt en stor gruppe med neontetra istedet da.


Forsiktig med hva du sier saffen ;o)
Jeg måtte flytte mine Tropheus ut av 1200 literen. Skal ikke si høyt hva jeg har i den nå !!

Mvh
Frode
saffen
hvisk det da frode ;)

Det er ikke langt unna en gruppe med neon tetra ;o)

Frode
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap