Austmarka zoo (side 5)

hehe Men flott er det sikkert. Så engang et tusen liters kar (eller noe sånt), FULT av neontetra.. Fy det var fint det!
Longolaene begynner å få en fin str nå, og hannen holder på å farge ut. Denne er vanligvis knall blå, men er sef livredd nå hehe Her er noen bilder som er tatt mens longolaene flytter inn til moshiene i stuen. Det er 15 stk longola med ca 50/50 hanner og hunner. (litt vanskelig å se kjønnet ennå syns jeg)
se der ja. fisken sin det, og enda mye større skal de bli ja begynner og bli mye stor fisk i det karet no da,
Oh yes gleder meg til de blir voksne! Men det begynner å bli fult i karet i stuen nå hehe Skal filme litt når vannet er blitt klart!
Hvordan går det hos dere Vibeke?

Det har vært mye å gjordt for meg i det siste, men nå skal jeg få fylt en 720 liter med enten Tropheus eller Petrochromis.
Da er reolen fullt oppe og går, Vibs Takk for handelen!

Foreløpig går det litt i skjøteledninger, men det ordnes snart. Slik reolen er plassert er det meget enkelt å legge opp to kurser, og da føler eg meg litt tryggere på hytta

Det var utrolig hyggelig å møte deg, Vibeke, og du var minst like hyggelig og søt som eg hadde forestillt meg

Uten at eg skal være for skråsikker tror eg det var første gang eg så Tropheus og Petrochromis? live. Til og med en mallemann må innrømme at det var utrolig nydelige og interessante fisker!

Etter avtale skal eg passe på reolen i 3 år


Mvh. Den for dagen "skadeskutte" anda.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap