Guppy skadet:(
Postet 19.10.09 kl 20:38
Har du palettciklidene sammen med guppyene? Disse kan nappe i fisken. At guppyen har fått noen "kutt" i finnene er ikke noe stort problem, men du må sørge for at det slutter likevel - da det kan bli værre skader. Flytt guppyene , eller de andre som napper guppyene..
edit: det er forresten unødvendig å avlive fisken. at den er pjuskete er nok fordi den har blitt jaget, stresset og nå er den veldig sliten. den vil dø av stress om dette fortsetter... derfor må ting omplasseres, som skrevet ovenfor..
edit: det er forresten unødvendig å avlive fisken. at den er pjuskete er nok fordi den har blitt jaget, stresset og nå er den veldig sliten. den vil dø av stress om dette fortsetter... derfor må ting omplasseres, som skrevet ovenfor..
Postet 19.10.09 kl 20:45
Endret: 19.10.09 kl 20:46
Postet 19.10.09 kl 20:47
Postet 19.10.09 kl 21:12
Postet 19.10.09 kl 21:24
Postet 19.10.09 kl 21:26
Riktig.. gi den bort, det er nok best. Fisken blir nok seg selv igjen etter kort tid, i et annet "mobbe-fritt" miljø..
Jeg har selv en hvit gullfisk som har blitt jaget på, så den er midlertidig i et 20liters kar. Den har det ikke bra der, men slørene vokser ut igjen, og den blir fin. Men den har det bedre der.. må nok kvitte meg med den snart. Kjipt for både meg og fisken sin del å ha den alene i 20litern.. ikke så spennende kar for meg akkurat, hehe.
Jeg har selv en hvit gullfisk som har blitt jaget på, så den er midlertidig i et 20liters kar. Den har det ikke bra der, men slørene vokser ut igjen, og den blir fin. Men den har det bedre der.. må nok kvitte meg med den snart. Kjipt for både meg og fisken sin del å ha den alene i 20litern.. ikke så spennende kar for meg akkurat, hehe.
Postet 19.10.09 kl 21:31
Postet 20.10.09 kl 07:49