- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Har prøvd meg på rekemix, trenger noe svar.
Har prøvd meg på rekemix, trenger noe svar.
Inaktiv bruker
Har som sakt prøvd meg på å lage rekemix, tilsatte 500gr reker,200gr spinat,450gr erter, 3 paprikaer, spirunila, diskusfor og artemia( mere pulveraktig), Satte allt i kjøkken maskinen, og nå minner den litt om en farse, bort sett fra fargen.
Det jeg nå lurer på er om jeg burde tilsette noe mere bindemiddel? syns dette ser ut til å måtte løsne veldig i vann, eller er dette normalt med sånn her type for?
Det jeg nå lurer på er om jeg burde tilsette noe mere bindemiddel? syns dette ser ut til å måtte løsne veldig i vann, eller er dette normalt med sånn her type for?
Postet 21.10.09 kl 20:39
Postet 21.10.09 kl 20:46
Inaktiv bruker
Noen forslag til hvor mange?
Postet 21.10.09 kl 21:27
Postet 21.10.09 kl 21:29
Inaktiv bruker
ok, men er sliten akkurat nå, så setter abre hele bollen inn i kjøleskapet til i morra, så om noen har lyst til å komme emd noe forslag om hvor mange plater gelatin jeg skal ha i, så bare post i vei, tråden er også åpen for å komme emd andre oppskrifter.(og diskusjon liker jeg også, da får mangjerne mange forskjellige erfaringer)
Postet 21.10.09 kl 21:34
Inaktiv bruker
virkelig ingen som har noe forslag til hvor mange plater jeg bør ha oppi?
Postet 22.10.09 kl 12:26
Postet 22.10.09 kl 13:34
Inaktiv bruker
en del forskjellig fisk.
så på en lignende oppskrift her inne, ser ut som på den at 4-5 gelatin PLATER skal bli bra.
så på en lignende oppskrift her inne, ser ut som på den at 4-5 gelatin PLATER skal bli bra.
Postet 22.10.09 kl 14:47
Postet 22.10.09 kl 14:56
Inaktiv bruker
Takk for tipset angående gelatinen, har hatt i noe vitaminer i pulver form, det lå inni kapsler, som jeg åpnet og helte innholdet i røra, og kastet kapslene.
Postet 22.10.09 kl 15:39
Inaktiv bruker
Da har jeg hatt i 4 gelatinplater, og en del vann(måtte jo få løst opp gelatinplatene), men nå ble da denne miksen veldig tynn, skal jeg sette den i kjøleskapet å håpe gekatinen vill gjøre den fastere, eller skal jeg bare putte den i poser og fryse den?
Postet 22.10.09 kl 19:41