Dumt spørsmål om snegler

Hei!

Jeg har lagt ned en mineralstein til sneglene i karet mitt, og lurer på hvordan det er med snegler og stedsans??
Når de finner steinen, vil de være i stand til å finne den igjen seinere, eller driver de rundt på måfå?

Noen som veit?
De vil garantert finne tilbake til steinen hvis de har behov for den...hvis de ikke går på den så har de heller ikke behov for den. Jeg la slike kalkblokker i mine kar for sneglene sin skyld og ingen av de spiste på den så jeg tok de vekk. Har du hardt nok vann og riktig ph så trenger du ikke slike ting. Det er min erfaring da....
Takk for svar! : )

Jeg lar den ligge der en stund, så får vi se. Den ligger sånn til at den ikke sees utenfra, så det gjør i grunnen ikke noe at den ligger der heller.
Hei! =)
Hvor kan jeg få kjøpt slik mineralstein? På en vanlig dyrebutikk?
Har ei eplesnegle som er litt rar, akkurat nå har den tydeligvis gått i dvale...
Hilsen fra meg =)
Hei!

Godt mulig de har det på vanlig butikk også, men jeg kjøpte hos akvariereker.no. Hvis du følger linken i innlegg 1 kommer du til siden deres.

Dumt spørsmål....!?

Det er stort sett bare lærere som stiller dumme spørsmål, siden de allerede vet svaret. Men bortsett fra det, så finnes ikke dumme spørsmål. Men man kan få dumme svar........ He he he..

Hakke
Dumt spørsmål....!? Det er stort sett bare lærere som stiller dumme spørsmål, siden de allerede vet svaret. Men bortsett fra det, så finnes ikke dumme spørsmål. Men man kan få dumme svar........ He he he..

Thumbs up!
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap