Cowgirls akvarie hobby (side 16)

det vart fint hva er det som blåse bobler opp av sanden din der? det var utrolig fint
Takker så mye. Jo det er en luftstein. Må ha minst en sånn i karet for da blir fiskene glade og fornøyde.
okay synker disse til bunn og ligger der til de er tomme da ell? bråker de forresten mye?
Nei, du må ha ei luftpumpe til å drive den luftsteinen. Den er igjen kobla til ei luftpumpe og den slangen må du putte under ei rot eller noe lignende for ellers så kommer den bare til å flyte opp....
sånn å forstå ja får kjøpe med meg en lufte stein når jeg skal kjøpe meg pumpe til artemia da
Da har matmor vært framme med kamera igjen. Denne gangen av sneglene som ligger ute her for salg...
I dag var jeg i Neiden hos en dame og beundret akvariene hennes. Der var det mange store og små fisk og vi ble sittende og snakke etterpå. Når jeg gikk der ifra så var jeg noen fisker rikere. Utrolig fine. Nå er jo bare spørsmålet hva slags fisk jeg dro med meg hjem igjen.... Dem fant seg fort tilrette i karet mitt og roa seg ned ganske fort. På vei hjem hadde jeg på litt musikk i bilen, country, og det likte dem tydeligvis for så fort jeg slo av musikken så begynte det å plaske i nabosetet... Jeg hadde musikken såpass lavt på slik at jeg skulle høre dem hvis det var noe. Legger ved noen bilder av fiskene. Bilde kvaliteten er ikke av den supre for dem er utrolig kjapp de fiskene.
Kroppen får meg til å tenke barbe, og det er flere sorter med vertikale striper. Synes jeg ser antydning til farge ytterst på ryggfinnen, og da kan det være tigerbarbe.
Hei måtte inn å se på siden din,kjempefin. Klem fra Linda.
Tusen takk Linda!

Ja Hans, det er nøyaktig samme formen som det er på mine fisker det der. Jeg skal legge ut en video snutt av dem her slik at det blir lettere å se. Fine fisker der det i allefall. Jeg bare håper at dem ikke spiser opp neontetraen og guppyene og, og, og... Å hjelp... Hehehehe
Da har jeg fått lasta ned en video snutt av mine nye flotte fisker.

<embed src="http://www.youtube.com/v/CyJCbSr1CfI&;hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
I dag kom endelig de fiskene jeg har venta på. Dem kom frem døde. Han som solgte meg de fiskene gjorde alt han kunne for at dem skulle komme fort frem men posten rota det til... De fine, fine fiskene som jeg gleda meg til skulle få komme opp i karet mitt og pynte opp.... Stakkars fisker. Jeg sitter her og er fortvilt for jeg gleda meg så mye til å få dem hjem...
tigerbarbe og guppyr har jeg en dårlig erfaring med, hadde 2 stk guppy hanner og de vart nappet i stykker og døde, men det var i 54l da.
åssen fisker er det har fått som var døde?
Det var de Elderer (guppy familie) som jeg mottok døde...
endelers er fine de synd de døde på veien til deg da kunne tnkt meg sånne selv med siden de yngler så mye så står jeg over.
Ja, det var veldig synd at dem døde. Det irriterte meg faktisk en god del. Det gjør ikke noe for min del at dem yngler mye for det er nok folk her oppe som kunne tenke seg fisk...
da er det jo ganske greit har noen planter som jeg skulle blitt kvitt hvis du vil ha de? palntene får du gratis men må betale frakt på 18kr. er java mose og et slag til som jeg ikke vet hva er. tenkte jeg skulle høre med deg før jeg legger de ut for salg. er ca 10 sånne rød og javamose fra 3 store røtter
Ja takk! Jeg tar imot med åpne armer! Hihihi, du skal bare sende du til meg. Jeg tar imot jeg.

<embed src="http://www.youtube.com/v/-rFmaomjT98&hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Tilfeldig bekjentskap
© HaakonH
Reklame for plussmedlemskap