Cowgirls akvarie hobby (side 17)

da skal jeg renske opp akvariet en dag, men må vente litt både dama og guttungen er sjuke nå så har litt annet og gjøre gir deg beskjed når jeg har tid!
Den er grei den vet du. Det er ikke noe som haster, kommer alltid til å ha brukt for akvarieplanter... Plantene kan vi fikse når du har tid.
vart jo svimmel av å se på de 2 fiskene der hehe
Latterkrampe, ja, man blir det. At dem ikke besvimte er jo helt utrolig. Latterkrampe. LOL
fikk tid til å ta plantene og trimme de i dag vart med 2 slag til, det ene er avleggere som du bare planter så vokser de, gjorde det hos meg hvartfall. men får ikke plass til alt i en smartpost konvolutt jeg har liggenede så må pakke de selv og sende da blir frakten 63 kr. hvis du overfører og sender meg mail med kopi så kan jeg sende de på mandag.
Den er grei. Da skal jeg sende til deg med en gang. Da overfører jeg 63 kroner til deg.
den er grei. da pakker jeg det ned på mandag og sender det rundt kl9 ca for da er vi en tur på butikken
plantene vart send i dag kl 09.00.09, får håpe de kommer hele frem da
Tusen hjertelig takk. Ja, det går sikkert bra det vet du. Sier ifra når jeg har fått de om hvordan dem har det og slikt. Hvis dem er pakka ordentlig så kommer dem hele frem...
er bra pakket de. så kommer nok hele frem. hvis den ikke blir most av noe!
Ja, man vet aldri med posten. Jeg venta jo på de endlerene også og dem kom jo selvfølgelig fram døde. Så jeg var bra fortvila da. Dem hadde også vært døde en god stund. Posten er og forblir bare helt tragisk... Ja, jeg vet at du pakker ordentlig. Jeg venter enda i spenning på pakka fra deg. Sier i fra når jeg får den og plantene.
den første pakken burda ha vært hos deg i dag da. og densom er sendt i dag senest på osndag.
Ja, det tar fort 3 dager opp hit med posten.... Jeg har added deg på myspacen jeg... Eller var det på Facebook? I allefall så har jeg added deg. Hihihihi, jo det var på faceboka.
da dukker de nok opp snart ja så det
Heia, og takk for hilsenen.
Godt å høre fra deg, du er alltid sprudlende.
I dag fikk jeg masse planter så nå er karet grønt og flott igjen. Rekene fikk en stor javamose og la sin elsk på den med en gang den kom i karet. Fiskene kunne ikke helt forstå hvorfor matmor absolutt skal ha så mye planter i karet, men plantene gir god ly for fisk som vil trekke seg litt tilbake og ta det med ro. Plantene gir også forsvarsløse yngel en sjangse til å komme seg over krise stadiet. Etter en stund vil fiskene begynne å leke seg innimellom plantene. Fiskene mine elsker å gjøre det. Jeg har fått solgt unna endel snegler. Men ser jo det at sneglene mine har lagt egg igjen og da kommer det snart ut for salg nye snegler. Jeg tar godt vare på mine kjæledyr. Fiskene, rekene og sneglene er kjæledyrene mine. Hver gang noen av de tar kveld og reiser til fiskedammen i himmelen så må jeg gråte en skvett. Det er rart med det hvor glad man blir i dem. Når det er andre med akvarium som trenger hjelp så stiller jeg gjerne opp. For jeg har vært i den situasjonen selv mange ganger hvor jeg har trengt hjelp og har fått det etter mye om og men. Men folk her inne har vært veldig flinke til å hjelpe meg så langt det har gått.
flott og høre at rekene og fiskene vart happy
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap