Sneglekvarium

jeg har et akvarie med 4 fisk så oppdaget jeg flere skivesnegler har tatt dem ut og lagt dem i en iskremboks med vann og litt planter hvis noen har noe tips blir jeg glad om dere kan sende dem inn f.eks hvor mange grader bør det være og når bør jeg skifte vann?
Skivesneglene dine lever "desverre" under nesten alle forhold. De fleste ser på disse som en pest og en plage så de skviser dem på ruta eller lignende. De lever bedre i karet ditt enn boksen
Vet det
vet det da men jeg vil ikke ha dem der de spiser plantene
De spiser ikke plantene, i allefall ikke hos meg!
Vet det
du sier at de ikkke spiser planter men hos meg gjør de det jeg lurer på om tips ikke hva som skjer i ditt akvarie
La meg bare spørre.. Hva slags fisk har du i karet ditt og hvor stort er det? Slike snegler spiser ikke planter! De holder bare karet ditt rent. Om du har ancistrus så er det heller denne. Hvilke planter har du? Hvilke fisk? Hvor stort kar?

Fór og fóring: Omnivore
Altetende. Liker døde planter godt.

Hvis du fortsatt mener de spiser planter så drep de, skvis de! Forresten husk å svar på spørsmåla jeg stilte..
bare til sånn info- dei som er her inne, tar seg tid til å lese innleg og spørsmål, og så svare prøver bare og hjelpe deg. Og egne erfaringer kan vere til nytte. Dessueten er det kanskje ikkje skivesnegler du har da, men ein annen snegletype?
Mathias Kippenbroeck
La meg bare spørre.. Hva slags fisk har du i karet ditt og hvor stort er det? Slike snegler spiser ikke planter! De holder bare karet ditt rent. Om du har ancistrus så er det heller denne. Hvilke planter har du? Hvilke fisk? Hvor stort kar? Fór og fóring: Omnivore Altetende. Liker [B]døde planter[/B] godt. Hvis du fortsatt mener de spiser planter så drep de, skvis de! Forresten husk å svar på spørsmåla jeg stilte..
mine er skivesnegler og jeg har 4 kobbertetraer i en 53 liter mine spiser planter
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap