Noen som aner?? folie til å kle spon\mdf plater

Hei!

Er det noen som aner om man får kjøpt denne folien som benyttes utenpå spon og MDF plater. Tenker da på folien som benyttes utenpå høytalere, billige skap, osv osv?
Skal utvide akvariebordet med MDF plater og trenger å "kle" disse

Kent
Hei!
Lurer på om den folien blir for tykk, er mer ute etter den typen som er på skaper osv (typisk Ikea møbler).

Kent
Brukes til å kle høyttalerkabinett, dørsider mm. Monteres med kontaktlim. Kan varmes med f.eks. varmluftspistol for å kunne strekkes over bøyde flater, kanter osv.

Jeg har selv bestillt fra ljudia.no. Brukte det til å kle høyttalere. Men det er flere år siden, så det kan jo være noe nytt dem selger nå.
Uansett så bør det ikke være "for tykt". Du kan jo kanskje sende dem en mail ang. tykkelse på dette.
Hei!

Ja skal gjøre det. Det jeg er ute etter tror jeg er laget av en eller annen plast type.

Kent
Kent_
.....er mer ute etter den typen som er på skaper osv (typisk Ikea møbler)....

Kanskje ikke det svaret du er ute etter, men....

Det billigste er antakelig å kjøpe et IKEA bord og benytte bordplata, alternativt å kjøpe en benkeplate ferdig foliert.......
Hei!

Har vært inne på den tanken også, men ønsker å benytte den eksisterende topp og bunnplata som er på skapet videre. Satser på å få tak i folie slik at jeg bare kan bytte ut veggene. Hvis jeg kjøper f.eks et bord fra ikea så må jeg nok skjære det til, og da blir det kanter som ikke er foliert.
Det finns ferdig folierte plater på bygghandelen. Man brukar att få med folie till att stryka på kanterna där med har kapat
Jeg må ta meg en tur dit og se på det i morgen

Takk for tips.
Tilfeldig bekjentskap
© Frosken
Reklame for plussmedlemskap