Kirsebærreker + neontetra og rødmunntetra?

Jeg har ett 130 l kar med bl.a. stim av neontetra og ett lite stim av rødmunntetra. Det er en god del med skulesteder og noe javamose.
Vil det gå greit (kan det anbefales) med kirsebærreker sammen med disse fiskene?

Kirsebærreker og tetra
de store rekene vil klare seg, men vær klar over at det vil kunne gå litt hardt for seg for reke bebisene
Har du prøvd?
Har du prøvd med reker og fisk sammen? Tenker på det samme bare med Platy og Kuhliåler og Kirsebærreker...
Reker og fisk
har prøvd met små kardinal tetra,. men flytta de etter at de spiste opp et kull yngel
har en 160L med ca. 20 neon tetra og 6 corydoras C140 og 3 L333 sammen med mine 10 kirsebær men teller bare 8 kirsebær... men vanskelig å telle masse planterog røtter... neontetraene har jeg hatt sammen med rekene ca. 6mnd mens de andre kom oppi for ca 1mnd sidn og ser ikke at det er noe problem der... skal skaffe meg fler så forresten ei lita kirsebær bebis forige uke... men er redd for at utvendige filteret tar den eller de.. men de store rekene er med og krangle om maten uten at jeg ser de bli angrepet..

mvh wiwat
Utvendig filter
ja det er vel i grunn den største reke spisern i akvariet,. men finner alltid levende småttiser i bøtta, og det er jo på en måte greitt at de er der, for der blir de i allefal ikke spist,.

hehe... det jo koslig med overraskelse når du skal rense bøtta...finner som regel masse sandsnegler men sjelden ganger så er det yngel av reker,cory
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap