Snart nye guppybabyer, men.......

Den ene guppyhunnen min er høygravid igjen! Har tellet 29 dager siden forrige fødsel. Hele dagen har hun vært hysterisk etter mat akkurat som like før forrige gang. For noen timer siden begynte hun å gjemme seg litt i korte perioder og d er kommet en liten "tut" i åpningen! Har nettopp satt henne i fødeburet og slukket lyset! Håper d ikke var for tidlig, sånn at hunn bare blir stresset! Vil redde så mange som mulig av yngelen denne gangen! Kan hunn stå i fødeburet i natt ???
Inaktiv bruker
Hei!
Jeg har hatt guppyer i fødebur i opptil 4-5 dager, dette har da gått bra. Hun var stresset de første minuttene, men etter hvert så roet henne seg ned og tok livet med ro! Jeg ville latt henner stått i fødeburet i natt
Oki! Da gjør jeg d ! Blir spennende i morgen tidlig! Så du mener hunn kan stå der mens jeg er på jobb i morgen også,hvis d ikke skjer i natt?
Inaktiv bruker
Som sagt så har jag hatt hunner oppi fødebur i flere dager før noe som helst har skjedd. Så dette går nok bra å la hunn stå der i noen dager. Var en gang ejg var så lei av å vente på henner, så jeg slapp henner ut i akvariet igjen. Dagen etter svømte det små guppy babyer i vannflata på akvariet;=) Det vil nok gå bra å ha henner der
Oki, men bør jeg unngå å mate henne i morgen tidlig da? Hunn spiste endel i kveld! Blir vel mere stresset med mating! Har sikkert enda flere sp.mål imorgen!
Inaktiv bruker
jeg mater bare fiskene mine om kvelden. men det gjør ingenting om du hopper over en dag eller to. fiskene kan klare seg opptil en uke uten mat. ( har jeg hørt her inne på forumet) for de finner jo mat i sanda, planter osv.
Har hatt guppyhunnen i fødekaret siden i går kveld,men ingenting skjer! Kan jeg mate henne litt i kveld når jeg mater de andre? De fikk ikke mat i morrest!
i dag kom jeg hjem fra skolen og så at guppyen min hadde tatt av litt, og i det jeg sier det til broren min popper det en dødfødt unge ut, og jeg ser litt rundt, ingen ting å se, etter rundt 30 min ser jeg en liten fisk, svømme rundt, etterhver så jeg 5stk, så 4 stk til, desverre døde 3 stk :/ men har enda en høygravid en, jeg lærte jo litt med når de føder osv, kansje jeg putter henne i fødeburet nå snart.. jeg vil helst at så mange som mulig vokser opp, det er enda et par stk i akvarie som jeg se innimellom plantene men idet jeg snur øynene vekk og tar håven er de vekke har MASSE planter i karet som de svømmer innimellom,
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap