- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Akvariebutikk i trondheim
Akvariebutikk i trondheim
Postet 22.11.09 kl 14:25
Tam LadeakvafanistHei skal ta turen til sør trønderlag om ikke så lenge. hvilken dyrebutikk burde jeg oppsøke da? hva de heter, hvor de ligger og utvalg?
Tam Lade er et must! Der har de fine fisker, det er ganske mange av dem!
Absolutt en dyrebutikk som legger vekt på god kvalitet... Tropehagen Zoo setter kundens trygghet svært høyt og har derfor gode garantiordninger.
Mer info her :
http://katalog.finn.no/infoside/Tam+Lade/7058023/
Spørsmål?
Postet 22.11.09 kl 14:34
Postet 22.11.09 kl 14:35
Postet 22.11.09 kl 14:38
Postet 22.11.09 kl 15:26
Postet 07.05.10 kl 20:51
Tam Lade selger L-maller, men de koster skjorta.
(Det er mulig å skaffe noen av de vanligste fra private selgere i området om du gjør en avtale i forkant.)
De har flere arter coryer, her varierer prisen ganske mye. Noen ser ut til å være gode kjøp og andre svært overpriset.
Forøvrig kjøper Akvasia og Tam fisk fra samme leverandør så utvalget blir dessverre noe likt.
Marit Zoo på KBS senteret importerer selv fra Asia så de har noe annet utvalg. Jeg ville ikke prioritert denne butikken foran akvasia og Tam Lade. Den ligger ikke lange biten fra Tam Lade.
De andre Tam butikkene i byen er stort sett "light" utgaver av Tam Lade med trist utvalg og kvalitet.
(Det er mulig å skaffe noen av de vanligste fra private selgere i området om du gjør en avtale i forkant.)
De har flere arter coryer, her varierer prisen ganske mye. Noen ser ut til å være gode kjøp og andre svært overpriset.
Forøvrig kjøper Akvasia og Tam fisk fra samme leverandør så utvalget blir dessverre noe likt.
Marit Zoo på KBS senteret importerer selv fra Asia så de har noe annet utvalg. Jeg ville ikke prioritert denne butikken foran akvasia og Tam Lade. Den ligger ikke lange biten fra Tam Lade.
De andre Tam butikkene i byen er stort sett "light" utgaver av Tam Lade med trist utvalg og kvalitet.
Postet 07.05.10 kl 22:42