Ancistrus

Nokon som veit om temperatur avgjer kjønn på egga til ancistrus? Til dømes: høg temperatur 26-27+ gir fleire hannar enn normalt?

Takk for svar
No såg eg nett at egga har klekt! Gud kor morosamt.

Men over på eit nytt spørsmål. Hannen min er albino (gull) medan hoa er vanleg. Kva type yngel kan eg venta meg? 50/50?

Meiner eg har lest ein gong her på forumet at om hannen er albino, så blir ungane for det meste vanlige. Mens om hoa er albino og hannen vanli blir det mange albinoar.

SindreKul
No såg eg nett at egga har klekt! Gud kor morosamt. Men over på eit nytt spørsmål. Hannen min er albino (gull) medan hoa er vanleg. Kva type yngel kan eg venta meg? 50/50? Meiner eg har lest ein gong her på forumet at om hannen er albino, så blir ungane for det meste vanlige. Mens om hoa er albino og hannen vanli blir det mange albinoar.


Gratulerer med egg og yngel!
Hvis den normalfargede (det er det samme om det er hannen eller hoa) har albinogenet i seg får yngel med en albino, får man en mix av både albino og vanlige. Hvis den vanlidgfargede ikke har albinogenet, blir alle ynglene brune, men med albinogen. Slik att ynglene til disse igjen vil kunne bli albino.

Litt klønete forklart, er trøtt
Albinoen med wrigglers
<embed src="http://www.youtube.com/v/rPOw4eFUH5E&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed>
5 dagar gammal yngel
<embed src="http://www.youtube.com/v/--ykhz3_d-s&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed>
så kjekt at du har fått yngel!!! Ein slik hanne med albino genet vil eg ha ein gong. for har to damer no, ei vanlig og ei albino og hadde vore kjekt å sett kva du får med den kombinasjonen.

Du er kjempe heldig som har fått småttaser av denne fisken, den er jo så herlig!!
Takker=)

Første gong eg har fått egg og yngel med ancistrus. Kjempekjekt. Hoa mi er vanleg, men håper ho har recessivt albinogen, for då er det sjangse for at yngelen blir albino. Men ser dårlig ut, då eg tykkjer alle er byrja å bli mørkare i fargen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap