Wigglers!! hvilken type??

Etter å ha gått å ventet på RSG x LSS par skulle slutte å nyte kaviar en gang i uken, fikk jeg en gledelig overraskelse da jeg fikk se egg i "selskapskaret" med discus. I dag tidlig hadde eggene klekket, og det henger en fin gjeng med wigglers på ei rot. Foreldrene er en LSS ( hunn som jeg var overbevist om at var en hann...:P) og Blue fine/hairline SS.

Noen som har kunnskap eller erfaring ift fargetype på yngelen etter denne mixen?? Kanskje det ender opp i knøttsmå prikker? :P Leopardene er jo ikke pigeontype, så kan yngelen da ende opp med sot???

Yngelen blir nok ikke gamle i dette karet, men paret ER befruktningsdyktige ( på første forsøk!) og de får etterhver flytte over i et BB kar.
...mulig resultat!
kanskje det kan bli seende ut som denne

Fineline i midtregion og spotter rundt....
Grattis med egg!

Hva står LSS for? Liker ikke disse forkortelsene på kulturdiscusen.. hehe.

RSG er vel Red Spotted Green kanskje?
Discusheaven: DET hadde vært noe! Sååå vakker

Mads: LSS = Leopard snakeskin, RSG har du helt rett i
Ender jeg med et par av mine 4 LSS`er kommer jeg nok til å skaffe noen solid x snakeskin av Betine for så å sette de i gruppe med de resterende LSS`ene, kansje det kan ende opp med noe spennende....

Ble det frittsvømmende yngel?
Yngelene ble frittsvømmende ... for deretter å ende som levendefor... En glupsk gjeng som loggrer i bakgrunnen... Ble ganske mange yngel til å være første forsøk, så de må nok snart over i eget kar ja
Høres ut som en bra plan dette Discusheaven. Skulle hatt mere blått.... Og solid x snakeskin er fiiine ( Blir ALDRI helt fornøyd)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap