Mail til webzoo

Er det noen som har lykkes i å sende mail til webzoo i det siste? Får feilmelding hver gang "Relay access denied" Prøvd den som står som kontaktmail:
mail@webzoo.no og prøvde med .net til slutt - men .... kommer like herlig "mailer-daemon" til meg.

Fikk varene jeg hadde bestilt i dag, men fått feil fiskefor - ergelig for jeg trengte de waferne til coryene og de er nok ikke like begeistra for algae wafers :-S
Det er nye ting på gang med nettbutikken deres. Veldig flott Det kan hende disse problemene med å få sendt email skyldes at de driver og tester og sjekker ut den nye versjonen "på lufta" akkurat nå om dagen.
Kan også være at du ikke har konfigurert din egen mail riktig om du bruker epostklient. Utgående mailserver må være godkjent av internettleverandøren din, som igjen kan ha problemer med webzoo domenet, så det trenger ikke å ligge hos de. Derimot, om det er en webmailtjeneste de har, så ligger det hos de.
Takk Mona, da prøver jeg bare igjen

Det skjønte jeg ikke noe av Tusj, jeg skal vel ikke behøve å sjekke konfigurasjonen min hver gang jeg sender til en ny adresse....
Hvis noen skulle finne på å lese tråden så kan jeg fortelle at jeg fikk sendt mail, og 2 dager etterpå fikk jeg riktig produkt tilsendt i posten - uten faktura Veldig god service!
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap