Oslo storauksjon 30.01.10 nordseter skole (side 2)

Nå har jeg også fått selgernr. Begyner virkelig å glede meg nå. Begyner å også å merke at jeg begyner å få dårlig tid også. skal rengjøre 4 akvarier før helgen.
Skywalker
Nå har jeg også fått selgernr. Begyner virkelig å glede meg nå. Begyner å også å merke at jeg begyner å få dårlig tid også. skal rengjøre 4 akvarier før helgen.


Akvarier ja; det kan jeg ha bruk for skal jeg få plass til alt jeg kommer til å kjøpe på auksjonen! Størrelsen på akvariene? Med utstyr?
Joakim
[QUOTE=Skywalker]Nå har jeg også fått selgernr. Begyner virkelig å glede meg nå. Begyner å også å merke at jeg begyner å få dårlig tid også. skal rengjøre 4 akvarier før helgen.


Akvarier ja; det kan jeg ha bruk for skal jeg få plass til alt jeg kommer til å kjøpe på auksjonen! Størrelsen på akvariene? Med utstyr?

Noen ønsker? Har flere en disse 4. Har fra 250 liter og ned til 60. Noen av akvariumene følger det med armatur. Har også varmekolber og filtere, men ikke sikker på om jeg skal lage pakker eller selge separat.
Personlig er 60-litere midt i blinken; og ja - gjerne komplett med utstyr.

Men ta gjerne med de større karene også om du skal kvitte deg med de; det pleier ofte være folk som er ute etter de også. Legg ut her på tråden så får de som evt. er interessert tid til å tenke seg litt om og rydde plass i stua!
Veldig interessant med 60-literne fra våres side også
noen som vet om det kommer noen discuser???
eller pleier det å være noen diskser??
Ok skal prøve å lage en liste.

To 60 litere
110 eller 120 liter. med innebygd armatur. Flott kar. Husker ikke merke i farta
To 250 litere med armatur.
128l akvastabil med heldekkende armatur
Er et kar til som jeg skal selge for broren min. aner ikke størelsen eller hva som følger med.
Mulig jeg prøver å lage komplette akvariumer med filtere og varmekolber. Litt usikker.

Skal også selge en del akvariepynt og røtter.
Litt usikker hva jeg skal selge når det gjelder fisk, men trenger å frigjøre noe plass.
Hvis det er noe interesse for:
Golden avls gruppe (Malawi)
Stripete sjokolademalle
Klovnepleco
Crabro avlspar(Malawi)
Hestehodebotiaer
Palletciklide avlspar

Blir også salg av noe planter:
Rød Lotus
Sverdplante
Jawamose
Er noe flere planter jeg i farten ikke husker navnet på.

Wilairot
noen som vet om det kommer noen discuser??? eller pleier det å være noen diskser??


Vanskelig å si,men forrige gang var det flere poser med diskus.
Takker JAG for info... blir uansett mye rart på meg er på utkikk etter cory, og l-maller, samt røtter...
tviler sterkt at det blir bare det... hvis jeg ikke tar feil så kommer nok fler enn kunn de på lista hjem.... gleder meg))
Skywalker: Jeg er iallfall interessert i 250-liters...
Og forøvrig røtter, stener og planter.

Gleder meg til auksjonen, dette blir gøy!
Jeg skal ha med:

Leksklare par av Apistogramma Panduro og Apistogramma Sp Schwarzbrust
Ungfisk av Boliviansk sommerfuglciklide
Noen ancistrus i forskjellige størrelser, muligens også et leks par.

Tyvärr kan jag inte komma den här gången, annars har jag ganska gott om vildguppy nu. Lycka till, så hoppas jag att vi ses på nästa auktion!

Olle
Tar med en del diskus, Golden Star , 9 - 11 cm og
Red Moonlight 8 - 10 cm,
en stor Leporacanthicus triactis (L-91) og noen Butterfly Pleco (L-52) bl.a.
Skulle gjerne kommet bare for å titte, men må jobbe den dagen. Utrolig irriterende med kun nyoppsatte kar også, kunne jo uansett ikke kjøpt noe. Men det er kanskje like greit, ellers hadde jeg nok endt opp med veldig mye utenom planen. Lykke til alle sammen
Stine Sofie
Skulle gjerne kommet bare for å titte, men må jobbe den dagen. Utrolig irriterende med kun nyoppsatte kar også, kunne jo uansett ikke kjøpt noe. Men det er kanskje like greit, ellers hadde jeg nok endt opp med veldig mye utenom planen. Lykke til alle sammen :-)


Melde deg inn i en akvarieklubb Stine. Lillestrøm akvarieklubb burde jo passe deg. Storauksjon en gang i året og klubbmøte med auksjon hver mnd.


Skywalker
[QUOTE=Stine Sofie]Skulle gjerne kommet bare for å titte, men må jobbe den dagen. Utrolig irriterende med kun nyoppsatte kar også, kunne jo uansett ikke kjøpt noe. Men det er kanskje like greit, ellers hadde jeg nok endt opp med veldig mye utenom planen. Lykke til alle sammen :-)


Melde deg inn i en akvarieklubb Stine. Lillestrøm akvarieklubb burde jo passe deg. Storauksjon en gang i året og klubbmøte med auksjon hver mnd.




Hehe, ja det er bare det å faktisk få gjort det da... Har jo planer om det, men det skjer liksom aldri. Men, jeg skal! Snart... Hehe.
Inaktiv bruker
Pleier det å bli mye akvarier/utstyr/pynt/røtter på denne auksjonen? er på jakt etter noen nye kar, men de skal ikek være for dyre, så om noen har noe stående så si fra/ta med.
Ja, det pleier ofte være godt utvalg av akvarier og utstyr. Det varierer fra gang til gang selvsagt; forrige auksjon var det ei som tømte akvarierommet sitt og kom med en haug kar i alle mulige størrelser; og Skywalker i denne tråden har jo hintet frempå med at det kommer noen kar derfra. Pyntegjenstander er vel kanskje noe det ikke kommer veldig mye av; altså sånne keramikkslott, "no fishing"-skilt o.l., men pumper, filtre, lys, kar og røtter er det ofte godt utvalg av.

Webzoo stiller med flere premier til auksjonen; bl.a. en Tetratec EX 1200; noen som har lyst på?
chr87
Pleier det å bli mye akvarier/utstyr/pynt/røtter på denne auksjonen? er på jakt etter noen nye kar, men de skal ikek være for dyre, så om noen har noe stående så si fra/ta med.


Skal ha med 7 kar med lav minstepris, lavere en når jeg annonserer her. Vil helst slippe å ha de med tilbake. De karene det ikke følger med armatur til dropper jeg minstepris. Skal også ha med masse røtter og noen pynteting. En del planter og fisk også.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap