Utvendig filter/pumpe til 50/60 liter?

Hei.
Jeg er grønn på dette, men har funnet ut at jeg vil ha mest mulig på utsiden av mitt lille 50/60(ish) liters kar nå som jeg skal ominnrede totalt. Finnes det utvendige pumper til ca den størrelsen? Har sett det finnes noe knøtt som henger på kanten til pittesmå kar, og har et beist av en eheim som purrer og går under et (mye) større kar.
Har ikke sett på butikkene i byen, men har det for meg at sånne ting plutselig er billigere på nett. Og siden jeg ikke har peiling på dette selv søker jeg råd fra andre som kansje har erfaring med både forhandlere, problemstillingen min og kansje også har en spesifikk modell av en spesifikk produsent å anbefale(krysser fingrene)

Det er til et planlagt reke/plantekar, så det blir ikke et spesielt stort belastet kar.
Plussmedlem
De som henger på kanten trenger ikke å være noen små "knøtt".
Hang-on-filter kan brukes til 60 liter.
Eheim har f.eks. noen.
Jeg henger meg på tråden. Lurer på det samme bare at mitt kar har fisk + noen reker. Jeg har tittet litt på eheim pro serie.
Kan vel kansjke være greit med styring av vannstrøm om det er noen som har det. Vil gjerne ha en pumpe som også passer evnt til større kar når jeg kjøper det.
Noe som har annbefalinger ?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap