Hva kan jeg få for en 45liter?

Jeg vurderer å selge et 45liters kar med buret front og lysarmatur - 1 rør.. Det vil følge med innvendig filter av Eheim og en varmekolbe.+ grus og noen pynteting. Akvariumet er 5 år gammelt. Jeg
Hva kan jeg få for det?

Tror jeg betalte 1000,- nytt for kun akvarium og lysarmatur.

Takk på forhånd.
Det enkleste er å lage en rubrikkannonse her, start på en minimumspris og lag en budrunde på det skal selg.

Et generelt spørsmål på en gjenstand er verd er fryktelig vanskelig å svare på. Finner du den rette kjøper kan du få en bra pris.
Jeg skal ikke selge det her men til noen jeg kjenner litt.
Plussmedlem
Grus og pynteting er sjelden interessant ved salg.

Brukte kar som ikke er for gamle er gjerne ca. halv pris.
Et fem år gammelt kar (som er ripefritt) i denne størrelsen (og med buet front) hadde jeg neppe betalt noe mere enn kr 400,- for, inkl. filteret.

Men det er meg Andre vil kanskje betale mer.
tja ikke så lett si, men har sett slike kar som dette til salgs, fra 300-600kr. Jeg ville gitt rundt 300-400kr, så mye mer kan man nesten ikke forlange
Vel, 54-litere får man til 500 kroner i butikker ikke langt fra meg så selv ville jeg ikke gitt mer enn 2-300 for et slikt kar.
Hadde tenkt 400,- men ville høre først her.
Han vil ha med grus, filter, varmekolbe og noen ting.
Mulig jeg også gir med tre fisker hvis han synes de er fine. En liten ansitrus og to sverddrager + en stimfisk som det er bare en av igjen

Så da er det kanskje en grei pris
Det er også helt ripefritt og selvfølgelig tett. Det er et pent kar
Plussmedlem
Dere blir sikkert enige

54 literen som det henvises til her er muligens i Moss. Det er billig. (Det følger ikke med varmekolbe.)
Men et stykke å kjøre fra Eidsvoll og noen bomringer før du er framme (og tilbake).
Loomis
Dere blir sikkert enige :) 54 literen som det henvises til her er muligens i Moss. Det er billig. (Det følger ikke med varmekolbe.) Men et stykke å kjøre fra Eidsvoll og noen bomringer før du er framme (og tilbake).


Jo det følger med varmekolbe i de rimelige 54 l hos dahl, ihvertfall i de 2 stk jeg kjøpte gor 498,- tror jeg det var.
Plussmedlem
Du har rett, Ken.
Fikk ikke dobbeltsjekket da jeg skrev innlegget ettersom dahlsdyrerike.no var "nede".
Jeg kjøpte det samme karet i Moss. Da fikk jeg ikke med varmekolbe, men jeg betalte kun 350,-, tror jeg det var.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap