Syk gullfisk ... trenger svar fort!!!

jeg la merke til i går at den eene gullfisken ikke var så aktig. den bare var i sin egene krok. bare da jeg kom fram til akvariet kviknet den fort opp og var nyskjærring.. etter at jeg la merge til dette så byttet jeg 10l i sekstiliteren.
i dag tidlig ser jeg ingen endring. den puster fort og finnene begyner og bli spissere. skal jeg bare bytte mere vann?
Philip Lauritzen
jeg la merke til i går at den eene gullfisken ikke var så aktig. den bare var i sin egene krok. bare da jeg kom fram til akvariet kviknet den fort opp og var nyskjærring.. etter at jeg la merge til dette så byttet jeg 10l i sekstiliteren. i dag tidlig ser jeg ingen endring. den puster fort og finnene begyner og bli spissere. skal jeg bare bytte mere vann?


den spytter ut all maten den får også... den har så rar munn...
hei

litt vanskelig hjelpe deg her, er ikke helt sikker på hva som er problemet.
den virker syk? ligger den langs bunn? eller på toppen? eller hva?

Du sier den spytter ut maten igjen? dvs at den er frisk nok til å svømme å hente maten, hm de kan spytte maten ut forså å spise den igjen, hva forer du med?

Hva mener du med finnene blir spissere? blir den nappet av noen fisk mener du? mangler den deler av sløret sitt? evt finnene?


Hva mener du med rar munn? kan du legge inn bilde.

å har du mål vannverdiene? isåfall hva var de? ikke si fine, kom med verdier
Vet ikke hva som feiler denne gullfisken spesielt, men 60 liter er generelt for lite plass for gullfisk.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap