Forslag på fisk?

Hei!

Er det noen der ute som vil hjelpe meg å finne ut hvilken fisker jeg skal ha oppe i den nye 40 literen min?

Jeg har tenk litt på:

Guppy og kampfisk..

Eller er det noen andre med bedre forslag?
Gjerne nevn noen planter også

Mvh

Blomsten.
Blomsten
Hei! Er det noen der ute som vil hjelpe meg å finne ut hvilken fisker jeg skal ha oppe i den nye 40 literen min? :) Jeg har tenk litt på: Guppy og kampfisk.. Eller er det noen andre med bedre forslag? :-) Gjerne nevn noen planter også ;) Mvh Blomsten.

Kuhlii-ålene er litt atrig å ha oppi syns jeg. Jeg har 10 stk lamme guppy å det går helt fint. MEN du er nødt å ha sand bunn, og gjemme steder. Har selv aldri hatt kampfisk...men har hørt både gode og dårlig om de med guppier.

Planter ..... Bacopa australis og Vasspest vokser fort å fint
Lykke til!
va med platy, molly eller sverddrager
Både platy, molly og sverddrager trenger større kar enn 40 liter. Sverddrager kan bli 14 cm og er en hurtigsvømmende fisk som treger minst 120 liter.

Det er lurt å sjekke i fiskebasen her hvilke fisker du kan ha i en 40 liter. Det er også lurt å gjøre før man gir råd til andre.

De færreste anbefaler å ha kampfisk og guppy sammen.

Anbefaler deg å velge en av dem. Enten en kampfisk alene. Eller to-tre guppier. Hvis du bare velger hann-guppier, kan du kanskje ha noen flere.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap