Mose?

hei så i dyrebutikken, at de solgte noe som så ut som en vanelig mose(som du finner på fjell) den var bare pakket inn i plast som var fukt inni, jeg spurte hva den skulle brukes til men fikk ikke no ordentelig svar. han sa at den skulle i vannet i akvariet og at den grodde i vannet, men det satt jord på undersiden. kan noes fortelle meg navnet på denne mosen og om det er en akvaie plante jeg kan ha i karret?


på forhånd takk
Inaktiv bruker
hmm hørtes rart ut, er dålig at dem ikke svarer deg ordentlig, kansje det skal være i saltvanns akvarium?
Moser
det finnes et utall av diverse moser, og moselignende planter, ingen lever i saltvann!
men,mange lever på land eller delvis i sjiktet mellom vann og land(sump vekster) disse passer best i terrarium.
om det var jord på den mosen du fikk, kan det være at den har vert dyrket på torv/eller røtter, og blit fjernet fra subtratet den stod på.
kan du være så snill å ta bilde av mosen din så er det lettere å se om det er en landlevende,Sumplevende, eller vannlevende plante,.
oki tenget jeg skulle ditt etter på, kan ta bilde da
Det er ikke sånn algeball sak?
nei det er ikke det, det er som et teppe.. det er ikke java mose heller, har jo det selv, så veit jo hvordan det ser ut.
Tilfeldig bekjentskap
© haaken
Reklame for plussmedlemskap